کد خبر : 1996956 | 04 بهمن 1402 ساعت 00:47 | 98.2K بازدید | 85 دیدگاه

بمب خبری در انگلیس: پپ مربی سیتی در چمپیونشیپ!

در صورت محکومیت منچستر سیتی در پرونده تخلفات این باشگاه، پپ گواردیولا قراردادش را تمدید خواهد کرد!

بمب خبری در انگلیس: پپ مربی سیتی در چمپیونشیپ!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی از سوی لیگ برتر انگلیس به ۱۱۵ مورد تخلف فرپلی مالی متهم شده است. از زمان انتشار این اخبار، یکی از مهم‌ترین بحث‌های لیگ برتر، پیامدهای احتمالی این تخلف‌ها برای سیتیزن‌ها بوده است.

شروع تخلف‌ها از سال ۲۰۰۹ است و آنها در یک دوره ده ساله ۱۱۵ بار قوانین فرپلی مالی را دور زده‌اند که با توجه به حکم‌ها در پرونده‌های مشابه می‌تواند باعث سقوط این تیم از لیگ برتر به دسته پایین‌تر شود.

1982413

برخی رسانه‌ها حتی صحبت از سقوط به چند دسته پایین‌تر کرده‌اند که در صورت رخ دادن این اتفاق می‌تواند پیامدهای منفی زیادی برای آنها به دنبال داشته باشد. زمان رسیدگی به پرونده سیتی فعلا اعلام نشده است اما ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس چند روز پیش در مصاحبه‌ای تایید کرده بود که تاریخی برای بررسی اتهامات سیتی مشخص شده اما آن را در رسانه‌ها افشا نکرد.

به هر حال سقوط سیتی می‌تواند باعث جدایی بسیاری از ستاره‌های تیم شود اما به گفته اتلتیک، پپ گواردیولا از این تیم جدا نمی‌شود. طبق خبر منتشرشده، اگر منچستر سیتی به دسته پایین‌تر سقوط کند، گواردیولا در اعتراض به تصمیم لیگ برتر، قراردادش را با منچستر سیتی تمدید و آنها را در دسته پایین‌تر هدایت می‌کند.

دیدگاه‌ها