کد خبر : 1996964 | 04 بهمن 1402 ساعت 08:16 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

بازیکنان محبوب قلعه‌نویی در لیگ آزادگان

اکبرپور - حمودی، از استقلال تهران تا ملاثانی

سیاوش اکبرپور سرمربی جدید استقلال ملاثانی شد تا یک اتفاق جالب در این تیم جنوبی رقم بخورد.

اکبرپور - حمودی، از استقلال تهران تا ملاثانی

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران به‌عنوان سرمربی استقلال ملاثانی منصوب شد تا این تیم آبی پوش جنوب کشور پس از حواشی فراوان تا حدی به ساحل آرامش برسد. اکبرپور پیش از این سابقه هدایت جوانان و امیدهای استقلال و همچنین شهرداری بم در لیگ دسته دوم را داشت تا ملاثانی اولین چالش مربیگری او در کسوت مربیگری باشد.

حضور علی حمودی به‌عنوان کاپیتان در لیست استقلال ملاثانی یکی از نکات جالب توجه این تیم به حساب می‌آید. چرا که سیاوش اکبرپور سابقه هم تیمی بودن با کاپیتان این روزهای تیمش را آن هم در استقلال تهران دارد.

1982427
حضور اکبرپور و حمودی در ترکیب استقلال پیش از بازی حساس مقابل فولاد در اهواز که در نهایت منجر به قهرمانی آبی‌ها شد - 20 اردیبهشت ماه 1392

بازیکنانی که به‌عنوان مهره‌های اصلی استقلال در فصل قهرمانی این تیم در لیگ دوازدهم برای امیر قلعه‌نویی به میدان می‌رفتند، حالا و بعد از یازده سال ماموریت متفاوتی دارند.

باید دید در پایان فصل ثمره تلاش مشترک اکبرپور و حمودی به‌عنوان سرمربی و کاپیتان ملاثانی چه خواهد بود و این تیم دوست داشتنی جنوبی در نهایت لیگ آزادگان را در چه رتبه‌ای به پایان می‌رساند.

دیدگاه‌ها