کد خبر : 1996974 | 04 بهمن 1402 ساعت 09:00 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

کوسینی انتخاب آرنولد برای ادامه جام:

مهاجم سودانی ستاره خط حمله استرالیا (عکس)

کوسینی ینگی بازی درخشانی مقابل ازبکستان به نمایش گذاشت.

مهاجم سودانی ستاره خط حمله استرالیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کوسینی ینگی مهاجم بلند قامت و خوش استیل در بازی با ازبکستان جانشین میچ دوک باتجربه شد و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

این مهاجم سودانی‌الصل در دیدار مقابل سوریه برای دقایقی به میدان رفت و نمایش خوبی ارائه کرد و همین موضوع باعث شد تا گراهام آرنولد او را در ترکیب اصلی استارالیا مقابل ازبکستان قرار دهد و نود دقیقه به او میدان دهد.

ینگی بازیکن بلندقامتی است که از سرعت و تکنیک خوبی بهره‌ می‌برد، فیزیک مناسب و دوندگی او در مقابل مدافعان تنومند ازبکستان جالب توجه بود، در او در اکثر جنگ‌های فیزیکی پیروز می‌شد و در نبردهای هوایی به خوبی توپ را در اختیار بازیکنان کناری‌اش قرار می‌داد.

با توجه به بازی نه چندان خوب میچ دوک در دو بازی اول استرالیا و عملکرد خوب ینگی در بازی با ازبکستان به نظر می‌رسد که استرالیایی‌ها مهاجم اصلی خود را برای ادامه تورنمنت پیدا کرده باشند و در ادامه مسابقات منتظر حضور این بازیکن در ترکیب اصلی کانگوروها باشیم.

1982448

گراهام آرنولد در بازی اول استرالیا جردن بوس را به میدان فرستاد و پس از درخشش این بازیکن جوان او را در ترکیب فیکس تیمش قرار داد و به نظر می‌رسد کوسینی ینگی هم چنین شرایطی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها