کد خبر : 1996985 | 04 بهمن 1402 ساعت 09:22 | 10.9K بازدید | 18 دیدگاه

پوچتینو: تشنه یک قهرمانی در انگلیس هستم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر کسب یک جام قهرمانی در فوتبال انگلیس است.

پوچتینو: تشنه یک قهرمانی در انگلیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس روبروی میدلزبورو قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-6 شکست دهد و راهی دیدار فینال شود. 

این بازی از اهمیت خاصی برای آبی‌های لندن برخوردار بود چون در بازی رفت با یک گل شکست خورده بودند و باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدند تا بتوانند فرصت جبران ناکامی‌هایشان در لیگ برتر را با قهرمانی در این جام داشته باشند. 

پوچتینو پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

شرایط تیم: نتیجه خوب بود. فکر می‌کنم ما از اول فصل در مسیر پیشرفت هستیم. اگر به شرایط نگاه کنید، راضی خواهید بود. وقتی پس از بازی رفت برابر میدلزبورو گل نزدیم و پیروز نشدیم، خیلی به حرف‌ها گوش ندادیم. فکر می‌کنم این مهم‌ترین نکته است که بتوانید تمرکزتان را حفظ کنید، واقعیت را به شکلی که باید ببینید. 

1976844

صعود به فینال: این اتفاق بسیار خوبی است. دستاوردی عالی است و هدفی است که از اول داشتیم. تیم را از صفر ساختیم و هدف ما این بود که در آخر فوریه در ومبلی به میدان برویم. باید این تیم را تحسین کنیم. این اتفاق مهمی برای باشگاه و برای ماست. 

تعویض مودریک: اگر بازی را ببینید، او یک کارت زرد گرفت. در آخر نیمه اول هم ریسک بزرگی کرد و با حریف برخورد داشت و ما نمی‌خواستیم اصلا روی او ریسک کنیم. دلیل تعویض همین بود.

کسب عنوان قهرمانی در انگلیس: من بی‌صبرانه منتظرم قهرمانی در اینجا هستم. ما در پاریس برنده شدیم، سه جام کسب کردیم و حالا می‌خواهم این موفقیت را در اینجا هم تجربه کنم. باید برابر فولام یا لیورپول بازی کنیم که تیم‌های خیلی خوبی هستند و فینال سختی خواهد بود. اما حالا باور داریم که می‌توانیم قهرمان شویم. این گام مهمی برای ماست. به انگیزه ما کمک خواهد کرد. 

دیدگاه‌ها