کد خبر : 1997009 | 04 بهمن 1402 ساعت 12:25 | 66.4K بازدید | 47 دیدگاه

اعتماد به نفسم را از دست دادم

خیلی پشیمانم، باید برای رئال می‌جنگیدم

ایسکو 6 سال با پیراهن رئال درخشید، ولی از سال 2019 به بعد دچار افتی عجیب شد و دیگر نتوانست بازی‌های درخشانش را تکرار کند. او از این بابت خودش را مقصر اصلی می‌داند.

خیلی پشیمانم، باید برای رئال می‌جنگیدم

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو سال گذشته از رئال مادرید جدا شد و به سویا رفت. دوران حضور او در سویا به 6 ماه نرسید و او در نهایت به دلیل اختلاف با باشگاه قراردادش را فسخ کرد و تابستان امسال راهی دیگر تیم شهر سویل یعنی رئال بتیس شد.

ایسکو در بتیس دوباره اوج گرفته و یاد خاطرات دوران خوبش در رئال مادرید را زنده کرده است. در بازی اخیر بتیس برابر بارسا که به شکست 2-4 منجر شد، ایسکو هر دو گل بتیس را به ثمر رساند.

1982477

او در مصاحبه با خورخه والدانو به دوران حضورش در رئال و جدایی‌اش اشاره کرد و گفت: «سال‌های آخر حضورم در رئال مادرید خوب نبود و من با دنیا در جنگ بودم. خودم را قربانی حس می‌کردم ولی اینطور نبود. یک‌ جا به این نکته می‌رسید که قدمی رو به جلو برنداشته‌اید و مبارزه نکرده‌اید. حالا که بیش از یک سال گذشته، به این نتیجه رسیده‌ام که خودم نجنگیدم و مقصر اصلی بودم. پشیمانم چرا که می‌توانستم برای پیراهن رئال بیشتر مبارزه کنم.»

1902160

ایسکو ادامه داد: «در یک مقطع توان رقابت نداشتم و تسلیم شدم. اعتماد به نفسم کاهش پیدا کرد و دیگر نتوانستم بازیکن همیشگی شوم. کسی مقصر نبود جز خودم. البته در رئال هم کسی با من روشن صحبت نمی‌کرد. در دوره سولاری دو بار بازی کردم و هیچکس هم به من نگفت ایرادم کجاست. اینکه خوب بودم یا بد. در آن روزها فکر می‌کردم همه با من دشمن هستند و همه چیز سیاه به نظر می‌رسید.»

دیدگاه‌ها