کد خبر : 1997015 | 04 بهمن 1402 ساعت 12:53 | 18.7K بازدید | 7 دیدگاه

نیکفر به دنبال تغییر رویه‌ها؛

4 انتصاب مهم در باشگاه سپاهان (عکس)

منوچهر نیکفر چند هفته پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل سپاهان حالا 4 مدیر تاثیرگذار باشگاه را با تفکرات خودش انتخاب کرد.

4 انتصاب مهم در باشگاه سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از انتخاب منوچهر نیکفر که از مدیران باتجربه شرکت فولاد مبارکه سپاهان به شمار می‌رود، سپاهان تا حد زیادی توانسته از حواشی فاصله بگیرد و حالا مورایس و شاگردانش که فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتند، در هیاهوی جام ملت‌های در آرامش و سکوت به کار آماده‌سازی خودشان ادامه می‌دهند.
در همین بین منوچهر نیکفر مدیرعامل جدید سپاهان هم در حال انجام انجام تغییرات مورد نظر خود در باشگاه است و صبح امروز 4 تغییر مدیریتی در بخش‌های مختلف باشگاه به شرح زیر ایجاد کرده است:

بولت هوادارمدیر سابق تیم فوتبال سپاهان در سومین پست! 
سلیمی در فصل جدید کارش را به عنوان مدیر تیم فوتبال سپاهان آغاز کرد که در ادامه بار دیگر رضا فتاحی به پستی که سال‎‌‎ها تجربه حضور در آن را دارد، برگشت. سلیمی چند هفته پیش به عنوان مدیر آکادمی باشگاه سپاهان جانشین بصیری شد و حالا به عنوان سرپرست معاونت فنی ورزشی باشگاه انتخاب شده تا سومین پست خود را طی ماه‌های اخیر در باشگاه سپاهان تجربه کرده باشد.

بولت هوادارزراعتی جانشین موقت سلیمی در آکادمی باشگاه 
طی چند سال گذشته حمید بصیریان در این پست در باشگاه سپاهان فعال بود که به دلیل برخی حواشی جای خود را اخیرا به مهدی سلیمی داد. حالا پس از جدایی سلیمی مسئولیت هدایت آکادمی سپاهان تا انتخاب مدیر جدید به زراعتی سپرده شده که مربی رده‌های پایه سپاهان است و عضو کمیته فنی تیم فوتبال سپاهان هم بوده است.

1982487

بولت هوادارانتخاب سرپرست مدیریت ورزش قهرمانی 
پناهنده یکی از مدیران باسابقه باشگاه سپاهان است که به تازگی عضو کمیته مسابقات فدراسیون هندبال شده است؛ پناهنده پیش از این نیز در دوره‌ای مدیریت ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان را برعهده داشته است.

 پیش از این علی قاسمی مدیر ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بود که از زحمات ارزنده ایشان در طول دوران مسئولیت قدردانی شد، قاسمی به عنوان مشاور معاونت فنی ورزشی سپاهان منصوب شد.

1982485

بولت هوادارمدیر سابق آکادمی مسئول مجوز حرفه‌ای باشگاه 
بصیریان طی یک دهه گذشته مدیر آکادمی باشگاه سپاهان بوده و حالا با حکم منوچهر نیکفر دوری او از سپاهان خیلی طولانی نشد و این بار او باید یک مسئولیت اجرایی مهم را به عنوان سرپرست مجوز حرفه‌ای باشگاه برعهده بگیرد.

1982486

دیدگاه‌ها