کد خبر : 1997060 | 04 بهمن 1402 ساعت 16:11 | 53.9K بازدید | 66 دیدگاه

ادعای ایتورالده گونزالس

نحوه لو رفتن فایل‌های صوتی جنجالی بازی رئال

جنجال داوری و VAR در بازی رئال-آلمریا همچنان ادامه دارد و داور قدیمی فوتبال اسپانیا در مورد نحوه لو رفتن فایل‌های صوتی VAR در این بازی حرف زد.

نحوه لو رفتن فایل‌های صوتی جنجالی بازی رئال

به گزارش "ورزش سه"، دیروز جرارد رومرو، خبرنگار و استریمر هوادار بارسا، فایل‌های صوتی بیشتری از مکالمه هرناندز هرناندز (داور VAR) با داور وسط بازی منتشر کرد. فایل‌هایی که مشخص نیست چطور از کمیته داوران به دست او رسیده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا دوشنبه فقط بخشی‌هایی از مکالمه مربوط به سه صحنه بحث‌برانگیز بازی را منتشر کرده بود. اما این فایل‌ها چطور به دست او رسیده‌اند؟ ایتورالده گونزالس ایده خودش را دارد.

1982547

داور قدیمی فوتبال اسپانیا به کادنا سر گفت: «فایل‌های صوتی توسط شرکتی از بارسلونا به نام ERIC مدیریت می‌شود. به داوران پسوردهایی داده می‌شود که باید بعد از هر قضاوت آن‌ها را تغییر دهند. اگر رمز عبور تغییر نکرده باشد، می‌توان به فایل‌ها دست پیدا کرد و آنها را شنید.»

گونزالس اضافه کرد: «مثل زمانی است که از بانک برای شما رمز عبور می‌فرستند و شما آن را تغییر نمی‌دهید. خیلی وقت‌ها مطمئن هستید که از آن استفاده نمی‌شود و خطری ندارد، اما بهتر است رمز خودتان را بگذارید. نمی‌توان شبکه تلویزیونی پخش‌کننده بازی را هک کرد و این بیشتر به اهمال‌کاری داوران مربوط است. البته من کمیته فنی داوران را مقصر نمی‌دانم، بلکه برخی داوران را مقصر می‌دانم که رمز عبور خود را تغییر نمی‌دهند و بدتر اینکه آن را علنی هم می‌کنند.»

دیدگاه‌ها