کد خبر : 1997071 | 04 بهمن 1402 ساعت 17:17 | 16.2K بازدید | 18 دیدگاه

مهاجم عراق 2 گل زد و صدرنشین گلزنان شد:

عراق 3 - 2 ویتنام: صدرنشینی عراق و ایمن حسین!

تیم ملی عراق با شکست ویتنام قاطعانه به مرحله بعدی صعود کرد.

عراق 3 - 2 ویتنام: صدرنشینی عراق و ایمن حسین!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عراق با شکست 3 بر 2 ویتنام با 9 امتیاز قاطعانه صدرنشین گروه D مسابقات شد.

ویدئو: 322792

عراقی‌ها این مسابقه را با ترکیبی متفاوت و نیمکت‌نشین کردن بازیکنان اصلی شروع کردند اما همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند، برخلاف جریان مسابقه ویتنامی‌ها یک گل به ثمر رساندند اما پس از بررسی VAR این گل مردود اعلام شد.

بازیکنان ویتنام پس از گل مردودی که به ثمر رساندند جسارت بیشتری پیدا کردند و بازی نسبتا برابری را به نمایش گذاشتند و روی یک ضربه آزاد به گل رسیدند.

در اواخر نیمه نخست بازیکن تیم ملی ویتنام کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا در نیمه دوم با یک یار کمتر مقابل عراق قرار بگیرند، خسوس کاساس سرمربی عراق در بین نیمه علی جاسم و ایمن حسین را به میدان فرستاد تا نتیجه را تغییر دهد.

تغییرات تیم ملی عراق و 10 نفره شدن ویتنامی‌ها تاثیرگذار بود و عراقی‌ها در ابتدای نیمه دوم توسط روبن سولاکا به گل رسیدند.

1982572

در ادامه مسابقه ایمن حسین مهاجم گلزن عراقی‌ها گل دوم عراق را به ثمر رساند و پس از آن یک پنالتی را هم از دست داد تا بازی همچنان پرهیجان دنبال شود، در اولین دقیقه وقت‌های اضافه بار دیگر ویتنام بازی را به تساوی کشید اما خوشحالی آنها خیلی طول نکشید و در ثانیه‌های آخر مسابقه و نزدیک به دقیقه 100 بار دیگر داور مسابقه پنالتی را به سود عراق اعلام کرد و این بار ایمن حسین گل برتری عراقی‌ها را به ثمر رساند.

عراق با این پیروزی 9 امتیاز کامل مرحله گروهی را به دست آورد و با اقتدار به مرحله بعدی صعود کرد، همچنین ایمن حسین با 2 گلی که به ثمر رساند در صدر جدول گلزنان با 5 گل قرار گرفت.

دیدگاه‌ها