کد خبر : 1997102 | 04 بهمن 1402 ساعت 19:12 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

پایان تلخ یک ماراتن جذاب برای مدافع عنوان قهرمانی

شهداب یزد در یک بازی جذاب و ماراتن گونه مقابل طبیعت شکست خورد.

پایان تلخ یک ماراتن جذاب برای مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از این دیدارهای مهم این هفته لیگ برتر والیبال ایران طبیعت در سالن شهید بیضایی اسلامشهر میزبان شهداب یزد بود و سه بر دو به پیروزی رسید.

شاگردان محمدرضا تندروان ست نخست را مقتدرانه آغاز کردند و نتیجه را 25 بر 20 به نفع خود به پایان رساندند اما در ست‌های دوم و سوم طبیعت با امتیازات 25 بر 20 و 25 بر 17 به پیروزی رسید تا این دیدار برای مشخص شدن برنده به ست چهارم کشیده شود. ست چهارم 30 بر 28 به نفع شهداب یزد پایان یافت و در پنجمین ست شاگردان وادی در تیم طبیعت با امتیاز 15 بر 12 حریف را شکست دادند تا پیروز این جدال پنج سته باشند.

طبیعت با 10 پیروزی و 28 امتیاز فعلا در جایگاه ششم باقی خواهد ماند و شهداب یزد با 10 برد و 32 امتیاز احتمالا یک پله سقوط را تجربه می‌کند البته پایان مسابقات هفته هفدهم، رده‌بندی نهایی تیم‌ها را مشخص خواهد کرد. خضراله ترابی به عنوان نماینده سازمان لیگ و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور داشتند.

مرتضی حسن علائی، محمد آقایی و وحید پورکاشیان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک این دیدار دو ساعت و 38 دقیقه‌ای بودند. در این دیدار با حضور 800 تماشاگر رضا عابدین از تیم شهداب و علی رمضانی از تیم طبیعت کارت زرد گرفتند.

دیدگاه‌ها