کد خبر : 1997112 | 04 بهمن 1402 ساعت 19:41 | 39.5K بازدید | 18 دیدگاه

پل اینس:

خرید بنزما یونایتد را به سطح بالاتری می‌برد!

پل اینس، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که خرید کریم بنزما از الاتحاد عربستان اشتباه نیست و موجب پیشرفت این باشگاه هم می‌شود.

خرید بنزما یونایتد را به سطح بالاتری می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در الاتحاد عربستان با مشکل مواجه شده و شایعات زیادی وجود دارد که شاید این باشگاه را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ترک کند.

پل اینس که به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های انگلیسی شناخته می‌شود، معتقد است که شیاطین سرخ باید بنزما را جذب کنند و مارکوس رشفورد و راسموس هویلوند نمی‌توانند در خط حمله کارساز باشند.

اینس در صحبت با "اینستنت کاسیانو" گفت: "اگر منچستریونایتد بتواند کریم بنزما را جذب کند، بهترین کار را می‌کند. قرارداد با بنزما کل باشگاه، از جمله هواداران را به سطح بالاتری می‌برد. برای من مهم نیست که او 36 سال دارد، او یک بازیکن با کیفیتی در سطح جهانی است. اگر باشگاه بتواند او را جذب کند، بسیار عالی خواهد بود. این انتقال فشار زیادی را از روی هویلوند بر‌دارد و می‌تواند آن‌ها را به جمع 4 تیم برتر انگلیس برساند. او یک گلزن غیرمنتظره است، اگر او لیگ برتر عربستان را ترک کند، مطمئنا چند تیم برای جذب او تلاش خواهند کرد."

1982633

یونایتد در تابستان 90 میلیون دلار برای خرید هویلوند خرج کرد، اما این مهاجم تا به امروز در 16 بازی لیگ برتر تنها 2 بار گلزنی کرده است.

هافبک سابق یونایتد درباره هویلوند گفت: "اگر منچستریونایتد برای خرید بنزما حرکت کند، فشار روی هویلوند را تا حدی کاهش می‌دهد، او هنوز یک مهاجم جوان است. با حضور بنزما دیگر فشار گلزنی روی دوش او نیست و می‌تواند کنار یکی از بهترین گلزنان جهان تجربه کسب کند. باز هم می‌گویم اگر یونایتد بتواند بنزما را بخرد، خیلی خوب می‌شود."

دیدگاه‌ها