کد خبر : 1997121 | 04 بهمن 1402 ساعت 20:21 | 35.2K بازدید | 19 دیدگاه

می‌خواهیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم؛

سرمربی اردن: نمی‌توانم به بازیکنانم بگویم ببازند

سرمربی اردن می‌گوید تقابل با عربستان یا ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی تفاوتی برایش ندارد و تیم او از توانایی پیروزی برابر هر تیمی برخوردار است.

سرمربی اردن: نمی‌توانم به بازیکنانم بگویم ببازند

به گزارش ورزش سه، اردن با 4 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به کره جنوبی در صدر جدول گروه E قرار دارد. بحرین با 3 امتیاز در رده سوم قرار دارد و مالزی نیز بدون امتیاز در قعر جدول حضور دارد.

حسین عموته، سرمربی مراکشی اردن، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بحرین گفت: به شما دروغ نمی‌گویم، ما به تمام محاسبات به صعود مرحله یک هشتم نهایی فکر می‌کنیم اما کنترلی روی آن نداریم و این موضوع را به سرنوشت می‌سپارم.

وی افزود: من نمی‌خواهم برای دوری از یک تیم خاص ببازم. ما می‌خواهیم پیروز شویم و من نمی‌توانم از بازیکنان بخواهم که مثلاً برای اینکه در رده سوم قرار بگیریم، ببازند. من نمی‌خواهم بعد از پایان بازی فردا در رده سوم قرار بگیرم، این موضوع از نظر روحی و روانی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، برعکس، رتبه اول را می‌خواهم زیرا به ما احساس راحتی و اعتماد به نفس می‌دهد. تنها امید ما این است که بدون غایب به دلیل مصدومیت یا محرومیت در بازی حاضر می‌شویم.

عموتع وقتی با این سوال مواجه شد که ترجیح می‌دهد با عربستان روبرو شود یا ژاپن با لبخند پاسخ داد: من تیمی را ترجیح نمی‌دهم. ما روی نظم تیمی خود تمرکز می‌کنیم، نه روی رقیب. اگر اشتباهات را اصلاح کنیم و از نقاط قوت خود استفاده کنیم، می‌توانیم توانیم هر رقیبی را شکست بدهیم.

لازم به ذکر است که اردن مسابقات را با پیروزی 4-0 مقابل مالزی آغاز کرد و به پیروزی برابر کره جنوبی نیز بسیار نزدیک بود اما در آخرین لحظات یک گل دریافت کرد تا 2-2 مساوی شود.

اردن در آخرین دوره جام ملت‌های آسیا در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد و بزرگترین دستاورد این تیم رسیدن به یک چهارم نهایی در سال‌های 2004 و 2011 محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها