کد خبر : 1997123 | 04 بهمن 1402 ساعت 20:27 | 45.3K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره سابق رئال به باشگاه دوران کودکی‌اش برگشت!

خاویر چیچاریتو هرناندز، ستاره سابق رئال مادرید، دوباره به تیم چیواس در لیگ مکزیک باز خواهد گشت.

ستاره سابق رئال به باشگاه دوران کودکی‌اش برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 35 ساله سابق رئال مادرید و منچستریونایتد، سه سال گذشته را در لیگ آمریکا و تیم لس آنجلس گلکسی گذرانده است. در ژوئن 2023، او دچار آسیب دیدگی رباط صلیبی شد که باعث شد دوران او در این باشگاه آمریکایی کوتاه شود و از نوامبر سال 2023، هرناندز بازیکن آزاد است.
باشگاه مکزیکی چیواس روز چهارشنبه تایید کرد که چیچاریتو به این تیم در لیگ مکزیک پیوسته است. هرناندز که از آکادمی جوانان شیواز دوران حرفه‌ای‌اش را آغاز کرد، بین سال‌های 2006 تا 2010 برای این باشگاه بازی کرد و حالا پس از 14 سال به باشگاه دوران کودکی خود باز خواهد گشت.

در بیانیه رسمی باشگاه مکزیکی در مورد قرارداد با این مهاجم کهنه کار آمده است: "خاویر چیچاریتو هرناندز تا پایان سال 2024 به تیمی که عشق اولش بوده باز می‌گردد. ما متقاعد شده‌ایم که عشق او به موسسه، تجربه‌ای که در طول دوران حرفه‌ای موفقیت آمیزش به دست آورده، و قدرت رهبری ذاتی‌اش در این مرحله به کمک باشگاه ما خواهد آمد."

1982653

چیواس شروع بدی در لیگ برتر مکزیک داشته و توانسته از دو بازی اول خود فقط یک امتیاز کسب کند. آنها در بازی بعدی خود در روز شنبه مقابل کلاب تیجوانا قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها