کد خبر : 1997143 | 04 بهمن 1402 ساعت 21:52 | 56.7K بازدید | 18 دیدگاه

امیدواریم برنده شویم

پیتزی از حذف کره جنوبی حرف زد!

سرمربی بحرین می‌گوید تیمش به معادلات مرحله حذفی فکر نمی‌کند.

پیتزی از حذف کره جنوبی حرف زد!

به گزارش ورزش سه، بحرین پس از شکست 3-1 مقابل کره جنوبی، در دقایق پایانی دیدار با مالزی گل پیروزی خود را به ثمر رساند تا دوباره امیدهای خود را برای صعود دوباره زنده کند.

در حال حاضر اردن و کره جنوبی با 4 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و بحرین با 3 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده و این شانس را دارد که در جمع 6 تیم برتر رده‌های سوم به دور حذفی راه پیدا کند.

بحرین در تلاش است تا برای دومین بار متوالی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. این در حالی است که بزرگترین دستاورد این تیم تاکنون رسیدن به نیمه نهایی در سال 2004 بوده است.

خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی اسپانیایی بحرین، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: این مسابقه سرنوشت ما را تعیین می‌کند. ما با تلاش بسیار زیادی مقابل مالزی پیروز شدیم و احساس خوش بینی و انگیزه داریم‌. تمایل زیادی برای انجام یک بازی عالی داریم تا واجد شرایط صعود باشیم. امیدواریم برنده شویم تا حتی تیم دوم یا اول صعود کنیم.

او ادامه داد: ما احساس راحتی می‌کنیم و به توانایی‌های خود اعتماد زیادی داریم. اردن دو بازی فوق العاده انجام داد که اولین بازی را با نتیجه خوب مقابل مالزی برد و نزدیک بود کره را شکست دهد، اما برای رویارویی با آنها برنامه خوبی داریم.

مربی قهرمان جام کوپا آمریکا با شیلی تاکید کرد که به محاسبات مرحله یک هشتم نهایی فکر نمی‌کند. او در این باره گفت: هیچ مسیر آسانی وجود ندارد و در طول دوران حرفه‌ای‌ام همیشه به دنبال بهترین نتیجه بودم. بنابراین تلاش می‌کنیم تا از اردن پیشی بگیریم و پس از پایان بازی احتمالات را بررسی خواهیم کرد، اما همیشه برای پیروزی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

پیتزی در خصوص خروج ابراهیم الختال هافبک از ترکیب تیمش با وجود درخشش قبل از مسابقات قاره‌ای عنوان کرد: ارزیابی من، به میزان ریکاوری و آمادگی بستگی دارد و دوست ندارم در مورد انتخاب‌هایم صحبت کنم اما همه بازیکنان در وضعیت آمادگی هستند.

دیدگاه‌ها