کد خبر : 1997144 | 04 بهمن 1402 ساعت 21:53 | 17.1K بازدید | 5 دیدگاه

کاپیتان سابق فرانسه: برای بازی در المپیک زیادی پیرم!

هوگو لوریس، دروازه‌بان سابق تیم ملی فرانسه، می‌گوید برای بازی در تیم ملی المپیک این کشور آمادگی ندارد.

کاپیتان سابق فرانسه: برای بازی در المپیک زیادی پیرم!

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه در یکی از بهترین دوران تاریخ آبی‌ها، ماه قبل به حضور طولانی خود در تاتنهام پایان داد و به لیگ آمریکا و لس آنجلس اف سی رفت.
او در مصاحبه با شبکه اکیپ در این باره گفت: "در آمریکا فصل‌ها برعکس‌اند و ما تازه در پیش فصل قرار داریم. هم تیمی‌هایم آخر هفته گذشته به تمرینات بازگشتند. من روز یکشنبه به آنها ملحق خواهم شد. فعلا برنامه آماده سازی داریم و مسابقات از 24 فوریه از سر گرفته می‌شود.
من همیشه می‌خواستم لذت بازی در یک قاره جدید را کشف کنم. بعد از 19 سال در دنیای حرفه‌ای، می‌توانم خودم را از اروپا جدا کنم و به خودم اجازه بدهم تازگی را تجربه کنم. گزینه‌های متعددی وجود داشت، اما من معتقدم که ایالات متحده حرف‌های زیادی در فوتبال برای زدن دارد، حتی اگر این ورزش اصلی آنها نباشد."
دوست نداشیتد به نیس بروید؟
"حضور در نیس در برنامه‌های من نبود. من علاقه زیادی به این باشگاه دارم اما واقعاً می‌خواستم چیز دیگری را تجربه کنم. من از انتخابم برای پیوستن به MLS بسیار خوشحالم، مشتاقانه منتظر کشف محیط جدیدم هستم. من با جاه طلبی‌های ورزشی واقعی به اینجا آمدم. من می‌خواهم به بازی ادامه دهم."

1982683

به تیم المپیک فرانسه نمی‌روید که نیاز به چند بازیکن کهنه کار دارد؟
"راستش را بخواهید بازی‌های المپیک 2024 امروز در برنامه‌های من نیست. باز هم یادآوری می‌کنم که 8 ماه از آخرین بازی رسمی من می‌گذرد. به تدریج به سطح خوبی از عملکرد برمی‌گردم. سنم هم دیگر کم نیست.
المپیک رقابتی است که سال‌ها آن را از نزدیک دنبال کرده‌ام. این چیزی است که در ورزش فرانسه بسیار مهم است. دروازه‌بان‌های بسیار موفقی مانند لوکاس شوالیه یا گیوم رستس برای این تیم وجود دارند. رفتن به آنجا اصلا اولویت من نیست حالا اگر این بازیکنان آماده نباشند و نیاز به دروازه‌بان باشد، به آن فکر می‌کنم اما حضور یک پیرمرد هم چندان به نفع آنها نیست!"

دیدگاه‌ها