کد خبر : 1997151 | 04 بهمن 1402 ساعت 22:12 | 11.7K بازدید | 15 دیدگاه

آلکاراس: بازیکنان دیگر هم می‌توانند نواک را ببرند!

کارلوس آلکاراس می‌گوید بازیکنان باقی مانده در نیمه نهایی گرند اسلم استرالیا می‌توانند نواک جوکوویچ را شکست دهند.

آلکاراس: بازیکنان دیگر هم می‌توانند نواک را ببرند!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس آلکاراس امروز در نبردی عجیب و با عملکردی ضعیف بازی یک چهارم نهایی گرند اسلم استرالیا را مقابل الکساندر زورف واگذار کرد. این ستاره بعد از حذف در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد و از عملکرد خود ناراحت بود.

چه اتفاقی افتاد؟
" راستش را بخواهید نمی‌دانم. باید بازی را دوباره با تیمم تماشا کنم. فکر نمی‌کنم که خوب بودم اما ساشا هم خیلی بهتر از حد انتظارم بود. اعتبار این برد برای اوست."

خوان کارلوس فررو مربی اصلی شما در این بازی‌ها نبود، این دلیل شکست شما نیست؟
"نه اصلا. من قبلا هم بدون او بازی کرده‌ام. در دورهای ابتدایی هم همینطور و خوب بازی می‌کردم. اصلا این شکست را با آن مسئله مرتبط نمی‌دانم. مربیان دیگرم هم به همان اندازه خوبند و به آنها اعتماد کامل دارم."

1982693

این شکست چقدر ناامید کننده است؟
" البته که خیلی ناراحتم. اما در کل با حسی مثبت اینجا را ترک میکنم. به یک چهارم نهایی رسیدم و تنیس خوبی بازی کردم. منتظر بقیه فصل هستم."

شما تنها کسی بودید که فصل قبل جوکوویچ را در گرند اسلم بردید، بقیه هم چنین توانایی دارند؟
" فکر می‌کنم هر بازیکنی که در تورنمنت باقی مانده این توانایی را در ذات دارد. یانیک سینر یک ست هم در این اسلم نداده است. ساشا و دانیل مدودف هم عالی هستند و همه آنها قبلا نواک را برده‌اند. دانیل مدودف در یک فینال اسلم این کار را کرده است. من می‌خواهم این بازی‌ها را تماشا کنم و ببینم که چه پیش می‌آید."

دیدگاه‌ها