کد خبر : 1997161 | 04 بهمن 1402 ساعت 23:40 | 26.4K بازدید | 3 دیدگاه

کریستوف فرویند تایید کرد

بایرن رسما از جذب ستاره لیگ برتری کنار کشید

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه از جذب کیه‌ران تریپیر منصرف شده است.

بایرن رسما از جذب ستاره لیگ برتری کنار کشید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای تقویت خط دفاعش دست به کار شده است. آنها ابتدا اریک دایر را از تاتنهام جذب کردند اما مشکلات خط دفاعی تیم آنقدر عمیق است که آنها تصمیم گرفتند یک بازیکن دیگر را هم جذب کنند.

کیه‌ران تریپیر، ستاره نیوکسل، بازیکن مدنظر توماس توخل بود. باواریایی‌ها برای به خدمت گرفتن مدافع انگلیسی با نیوکسل بر سر میز مذاکره نشستند.

ابتدا اعلام شد نیوکسل قصد فروش او را ندارد اما پس از اینکه بایرن علاقه‌اش را بیشتر کرد، تمایل باشگاه انگلیسی به فروش بیشتر شد. به‌خصوص اینکه خود بازیکن نیز مایل به انتقال به آلمان بود.

1982709

با این حال دو پیشنهاد بایرنی‌ها توسط نیوکسل رد شد. در نهایت منابع نزدیک به باشگاه اعلام کردند که مبلغ درخواستی نیوکسل ۲۵ میلیون یورو است، که بایرن مونیخ تمایلی برای پرداخت آن ندارد.

کریستوف فرویند نیز دقایقی پیش در مصاحبه‌ای این موضوع را تایید کرد. او گفت: «تمام شد. ما فقط کاری را انجام می‌دهیم که ۱۰۰ درصد به آن راضی باشیم. در مذاکرات همه پارامترها باید برای بازیکن و دو تیم مبدا و مقصد مناسب باشد. در این انتقال اینطور نبود. آنها چیزهایی را می‌خواستند که ما راضی نبودیم و برعکس. موضوع تریپیر تمام شد.»

دیدگاه‌ها