کد خبر : 1997167 | 05 بهمن 1402 ساعت 00:14 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

مارک فن بومل:

انتقال خرید جدید اتلتیکو تایید شد

آرتور فرمیرن، ستاره رویال آنتورپ، با اتلتیکو به توافق رسیده و به این تیم خواهد پیوست.

انتقال خرید جدید اتلتیکو تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که فقط 18 سال سن دارد و بارسا ماه‌ها به دنبالش بود ولی به دلیل مشکلات مالی در خرید او ناکام ماند، حالا با اتلتیکو به توافق رسیده است و به زودی به این تیم خواهد پیوست.

پیشنهاد اول اتلتیکو برای فرمیرن 12 میلیون یورو بود که توسط باشگاه بلژیکی با آن مخالفت شد. با پاسخ منفی اولیه آنتورپ، اتلتیکو مادرید فوری واکنش نشان داد و پیشنهاد را دو برابر کرد. حالا اتلتی حاضر است 25 میلیون یورو برای این هافبک بپردازد. هرچند دو باشگاه هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند ولی رسانه‌های بلژیکی نوشته‌اند که آنتورپ به فرمیرن اجازه داده فردا به مادرید برود و مذاکرات نهایی‌اش را انجام دهد.

در بازی امشب آنتورپ مقابل لوون در جام حذفی بلژیک، این ستاره به دلیل توافق با اتلتی نیمکت نشین بوده است. مارک فن بومل، سرمربی آنتورپ، این مسئله را قبل از بازی تایید کرد: "این گام بسیار خوبی برای آرتور است. من برای او رویاهای زیادی دارم. چند بار با او صحبت کرده‌ام و به نظر می‌رسد اتلتیکو باشگاهی است که برای او مناسب است. تا آنجا که من می‌دانم، این انتقال هنوز به طور کامل نهایی نشده است، اما هر دو باشگاه‌ها نمی‌خواهند با بازی کردن امروز او  ریسک کنند. و من این را درک می‌کنم."

دیدگاه‌ها