کد خبر : 1997175 | 05 بهمن 1402 ساعت 04:00 | 36.5K بازدید | 31 دیدگاه

با یک اشتباه، کارمان تمام می‌شود؛

سرمربی عراق: ایران جزو مدعیان اصلی است

سرمربی تیم ملی عراق می‌گوید تیمش در ابتدای بازی مقابل ویتنام به دلیل تغییر در ترکیب اصلی با مشکل روبرو شده بود.

سرمربی عراق: ایران جزو مدعیان اصلی است

به گزارش ورزش سه، سرمربی اسپانیایی عراق در دیدار با ویتنام تنها ربین سولاگا، مدافع خود را از ترکیبی که در دور آخر ژاپن را شکست داده بود کنار گذاشت اما با این حال تیمش نیمه اول را با شکست 1-0 ترک کرد.

کاساس در نیمه دوم ایمن حسین و علی جاسم را به میدان آورد تا این دو بازیکن با پاس گل و گل‌های خود به عراق کمک کنند تا با پیروزی 3-2 مقابل تایلند 9 امتیازی شود.

کاساس در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: ما در ابتدای بازی با مشکلاتی مواجه شدیم و این با توجه به تغییرات طبیعی است. شکستن خط دفاعی ویتنام برای ما دشوار بود و به همین دلیل در نیمه اول نتوانستیم گلزنی کنیم.

1980572

حریف عراق تا پایان مرحله گروهی مشخص نخواهد شد اما کاساس می‌گوید به این موضوع فکر نمی‌کند. این مربی 50 ساله عنوان کرد: ترجیح می‌دهم ابتدا حریف را آنالیز کنم و سپس تیمی را ایجاد کنم که شامل بازیکنانی باشد که بتوانند سبک مناسب را در مقابل هر حریفی به کار ببرند.

او ادامه داد: در یک مسابقه هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ما نیاز به تمرکز، بازی موثر و زدن گل‌های بیشتری داریم و این آسان نیست. همه رقبا در دور حذفی قوی هستند و یک اشتباه می‌تواند به کار شما پایان دهد.

کاساس تاکید کرد که تیم‌های ایران، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا همچنان مدعیان قهرمانی هستند و پس از آن قطر و عربستان سعودی در رده‌های بعدی قرار دارند، اما بعید نیست که یک غافلگیری در مسابقات رخ بدهد.

وی افزود: بعد از مرحله یک هشتم نهایی می‌توانیم رویاپردازی کنیم. ما به رویاپردازی ادامه خواهیم داد، اما مسیر سختی در پیش داریم.

دیدگاه‌ها