کد خبر : 1997183 | 05 بهمن 1402 ساعت 05:45 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

این دوره نسبت به ادوار گذشته سطح بالاتری داشت؛

تروسیه: امتیاز نگرفتیم ولی جسارت داشتیم

سرمربی فرانسوی تیم ملی ویتنام پس از باخت سه بر دو مقابل عراق امروز در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ابراز ناراحتی کرد.

تروسیه: امتیاز نگرفتیم ولی جسارت داشتیم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ویتنام در دیدار برابر عراق سومین شکست خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد تا بدون امتیاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را ترک کند.

فیلیپ تروسیه، سرمربی فرانسوی تیم ملی ویتنام، در نشست خبری بعد از بازی گفت: مقابل تیم عراق عملکرد خوبی داشتیم و در وقت‌های تلف شده در این دیدار متحمل شکست شدیم. حریف قدرتمندی بودیم و با روحیه جنگندگی بالایی بازی کردیم.

این مربی افزود: در این تورنمنت میزان پیشرفت خود را نشان دادیم و توانستیم به مصاف تیم‌های قدرتمند و با سابقه مسابقات برویم. در سه مسابقه با وجود عدم کسب امتیاز توانستیم با جسارت زیادی با آنها بازی کنیم.

تروسیه ادامه داد: باید در آینده برای رقابت بیشتر تلاش کنیم و برخی اشتباهات را اصلاح کنیم. در چنین مسابقاتی می‌توان به دستاوردهای زیادی دست یافت و موضوع فقط به برد و باخت مربوط نمی‌شود.

تروسیه درباره مدعیان قهرمانی این مسابقات گفت: ایران، ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان شانس زیادی برای قهرمانی دارند. هرچند نباید عراق را هم فراموش کرد و باید دید این تیم در مرحله حذفی هم می‌تواند این روند را ادامه دهد.

او که سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را با تیم ملی ژاپن دارد، گفت: سال ۲۰۰۰ که مسابقات در لبنان برگزار شد با ژاپن قهرمان شدیم. خیلی برای آن مسابقات برنامه‌ریزی کرده بودیم. باید بگویم مسابقات امسال که در قطر برگزار می‌شود سطحی بالاتر و ساماندهی بسیار بهتری نسبت به ادوار گذشته دارد.

دیدگاه‌ها