کد خبر : 1997187 | 05 بهمن 1402 ساعت 07:00 | 17.6K بازدید | 23 دیدگاه

دوست دارم بازی کنم و تماشاگران را خوشحال کنم؛

رویابافی استعداد سعودی با اسم رمز مانچینی!

بازیکن جوان تیم ملی عربستان می‌گوید روبرتو مانچینی در تلاش است تا به آنها به عنوان بازیکنان آینده‌دار حاضر در لیست تیم ملی عربستان انگیزه بدهد.

رویابافی استعداد سعودی با اسم رمز مانچینی!

به گزارش ورزش سه، طلال الحاجی که با 17 سال سن در لیست تیم ملی عربستان برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار گرفته است، در گفتگویی با رسانه‌ها اظهار داشت: مانچینی همیشه به بازیکن جوان و آینده‌دار انگیزه می‌دهد و به من می‌گوید آینده پیش روی توست.

این بازیکن جوان برای دومین بار است که در لیست روبرتو مانچینی قرار می‌گیرد؛ او پیش از این در لیست تیم ملی عربستان برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 نیز قرار گرفته بود و حالا دومین حضور خود در اردوی عربستان را تجربه می‌کند.

الحاجی درباره تقابل با تایلند صحبت کرد و گفت: آماده‌سازی ما مانند تمام مسابقات دیگر بود. طبیعتا هر بازی تاکتیک خاصی دارد اما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. انشاالله که من هم فرصت حضور در بازی را خواهم داشت.

وی در پایان صحبت‌های خود را در مورد نحوه برخورد بازیکنان با سابقه با آنها به عنوان بازیکنان جوان گفت: کمک‌هایی از جانب بازیکنان بزرگ و با تجربه صورت می‌گیرد. ما یک گروه، یک خانواده و یک تیم هستیم. انشاالله با برگزاری مسابقات باعث خوشحالی تماشاگران خواهیم شد.

دیدگاه‌ها