کد خبر : 1997189 | 05 بهمن 1402 ساعت 01:09 | 49.4K بازدید | 7 دیدگاه

شوک چلسی به بازار: گزینه خرید غیر منتظره آبی‌ها!

چلسی به جذب جان دوران، مهاجم نیمکت نشین استون ویلا، علاقه نشان داده است.

شوک چلسی به بازار: گزینه خرید غیر منتظره آبی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها در حال بررسی ارائه پیشنهادی برای این ملی پوش کلمبیایی قبل از پایان دوره نقل و انتقالات در هفته آینده هستند. گفته می‌شود وستهم قبلاً برای به خدمت گرفتن قرضی این بازیکن پیشنهاد داده بود اما اقدام آنها توسط استون ویلا رد شد.

چلسی تنها در صورت فروش آرماندو بروخا، مهاجم خود در روزهای آینده، مایل به خرید این جوان 20 ساله است. وستهم، فولام و وولوز همگی به این ستاره علاقه مند هستند اما تمایلی به پرداخت 60 میلیون یورو برای این بازیکن آلبانیایی ندارند.

دوران پس از پیوستن به ویلا در ژانویه سال گذشته، مجبور شده است به نقش مهاجم نیکت نشین بسنده کند. تمام 14 بازی او در لیگ برتر در این فصل از روی نیمکت بوده و در مجموع 174 دقیقه در میدان حضور داشته و دو بار هم گلزنی کرده است. استون ویلا ممکن است حاضر به فروش او نباشد مگر اینکه بتواند جایگزینی برایش بیاورد. دو پیشنهاد این تیم برای مورگان راجرز توسط میدلزبورو رد شده است. استون ویلا در حاض حاضر در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و برای جایگاه بهتر رویاپردازی میکند.

1982750

به نظر می‌رسد آبی‌های لندن مشتاق انجام برخی تغییرات در این نقل و انتقالات ژانویه و قبل از بسته شدن پنجره هستند و میخواهند امیدهای خود برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد با بهبود جایگاه خودشان در لیگ برتر را زنده نگه دارند.

دیدگاه‌ها