کد خبر : 1997190 | 05 بهمن 1402 ساعت 01:10 | 6.9K بازدید | 16 دیدگاه

بایرن 1-0 یونیون: تعقیب لورکوزن ادامه دارد!

بایرن موفق شد در دیداری معوقه از هفته سیزدهم رقابت‌های بوندسلیگا، یونیون برلین را 1-0 شکست دهد.

بایرن 1-0 یونیون: تعقیب لورکوزن ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ رقابت هفته سیزدهم بوندسلیگا را به دلیل بارش برف بی سابقه و بسته شدن ورزشگاه آلیانز آرنا از دست داده بود و همین امر فرصت خوبی برای لورکوزن ایجاد کرده بود تا فاصله زیادی با بایرن در صدر جدول ایجاد کند. باواریایی‌ها اما امشب موفق شدند تا اختلاف با صدر را به 4 امتیاز کاهش دهند.

ویدئو: 322833

بایرن از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت و با 20 شوت در برابر 4 شوت دریافتی، در حمله و دفاع موفق بود.

در دقیقه 7 مسابقه، دروازه‌بان یونیون با یک دابل سیو دو بار دروازه‌اش را بعد از کرنر یوشوا کیمیش، یکبار روی ضربه سر ماتیاس دلیخت و یک بار روی شوت دایوت اوپامنکو بعد از ریباند نجات داد.

1982749

در دقیقه 23 روی حرکت دیگری از کیمیش و رافائل گریرو که یک ارسال زیبا را کینگزلی کومان ارسال کرد، دروازه یونیون تهدید شد که شوت کینگزلی به بیرون رفت.

در دقیقه 35 روی یکی از معدود موقعیت‌های یونین،  ولاند از گریرو عبور کرد و بعد از نفوذ به محوطه بایرن شوت پای راست خود را به بیرون زد.

در دقیقه 45+3 و 45+4 بایرن دو موقعیت بسیار خطرناک و صدر در صد گلزنی را با ترتیب دادن حملات بسیار خوب توسط گریرو و لئون گورتزکا از فاصله نزدیک و در محوطه شش قدم از دست داد تا بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد.

در همان ابتدای نیمه دوم بایرن توسط گریرو به گل رسید. هری کین یک شوت پای راست را به سمت دروازه حیف فرستاد که ریباند آن ضربه را گریرو زودتر از همه دریافت کرد و با یک ضربه خارج پای راست گل اول تیمش را به ثمر رساند.

1982748

در دقیقه 55 بایرن توسط هری کین روی پاس لمار به گل رسید که به دلیل آفساید و بعد از بررسی صحنه در VAR این گل مردود شد.

در دقیقه 61 داور خطای هند پنالتی دلیخت را اعلام نکرد اما از اتاق VAR برای بررسی صحنه فراخوانده شد. داور بعد از بررسی صحنه تصمیم خودش را نگه داشت که باعث اعتراض حریف شد.

در دقیقه 73 باز هم داور اینبار برای بررسی خطای احتمالی در محوطه بایرن روی برنس رفت و باز هم خطای پنالتی برای میهمان اعلام نشد. نناد بیلیسا سرمربی یونیون هم دقایقی به دلیل درگیری با لروی سانه روی صحنه پرتاب اخراج شد.

1982746

در دقیقه 85 بایرن یک موقعیت مسلم گلزنی دیگر توسط  هری کین به دست آورد. ارسال لمار را کین نتوانست به خوب کنترل کند و ضربه اش درست به جایی رفت که دروازه‌بان یونیون قرار داشت.

بازی با همین نتیجه 1-0 به پایان رسید و بایرن 44 امتیازی شد و حالا 4 امتیاز با لورکوزن در صدر فاصله دارد.

دیدگاه‌ها