کد خبر : 1997215 | 05 بهمن 1402 ساعت 11:37 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

پشت خط زن حریف بهترین بازی عمرش را انجام داد

محمدرضا تندروان معتقد است که تیمش با وجود شکست عملکرد خوبی مقابل طبیعت داشته است.

پشت خط زن حریف بهترین بازی عمرش را انجام داد

به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد که در نیم فصل دوم نتایج بسیاری خوبی کسب کرده بود و با چند برد پیاپی تا رتبه دوم هم بالا آمد، روز گذشته در یک بازی جذاب با نتیجه سه بر دو مقابل طبیعت شکست خورد.

محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب بعد از این شکست گفت: "به تیم طبیعت تبریک می‌گویم، آن‌ها با تمام قوا در این بازی به مصاف ما آمدند. سه بازیکن تیم امروز مصدوم بودند اما تک تک بازیکنانی که به‌عنوان جایگزین در میدان بودند برای همه امتیازات جانانه جنگیدند. برخلاف حمله در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم. این دیدار بیشتر ذهنی بود و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. پشت خط زن طبیعت فکر می‌کنم بهترین بازی عمرش را مقابل ما انجام داد و توانست به تیمش تا رسیدن به پیروزی کمک کند."

همچنین ابراهیم وادی، سرمربی تیم طبیعت نیز بعد از پیروزی ارزشمند تیمش اظهار کرد: "بازی بسیار سختی مقابل شهداب که مدعی جام است انجام دادیم و در حالی توانستیم پیروز این دیدار شویم که بازیکنانمان مصدوم بودند. رمضانی، رضایی و خانی از قبل مصدومیت داشتند اما با تلاش کادر پزشکی به بازی رسیدند، پاسور ما امروز با درد دیسک کمر به میدان رفت. خوشبختانه از تغییر در روند بازی و حضور یک جوان به نام سیدرسول حسینی به جای مهدی رضایی که مصدوم بود و به وی استراحت دادیم تا در دیدار با پیکان از وی استفاده کنیم، جواب گرفتیم و نتیجه را از آن خود کردیم. مهدی رضایی را برای دیدار با پیکان لازم داشتیم و اکنون نیز باید تمام تمرکز خود را به بازی با این تیم معطوف کنیم."

دیدگاه‌ها