کد خبر : 1997229 | 05 بهمن 1402 ساعت 12:40 | 21.1K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش به کتک‌کاری با ستاره بایرن: دیوانه شدم!

نناد بیه‌لیکا، سرمربی یونیون برلین، از برخوردی که با لروی سانه داشت ناراحت و پشیمان است.

واکنش به کتک‌کاری با ستاره بایرن: دیوانه شدم!

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین شب گذشته دیدار معوقه‌اش از هفته سیزدهم رقابت‌های بوندسلیگا برابر بایرن مونیخ را برگزار کرد و با یک گل برابر حریف شکست خورد. 

اتفاق عجیبی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به درگیری سرمربی یونیون برلین با سانه بود که صحنه‌های غیر قابل باوری را در کنار زمین رقم زد و تعجب بسیاری از هواداران و حتی بازیکنان دو تیم را به همراه داشت. 

سانه برای این که بتواند توپ را بردارد و بازی را زودتر شروع کند، سعی داشت بیه‌لیکا را از سر راهش کنار بزند و این رفتار به هیچ وجه به مذاق او خوش نیامد و بحث و درگیری بین آنها باعث شد که این مربی برخوردی فیزیکی با بازیکن حریف داشته باشد و با کارت قرمز داور مواجه شود. 

1982753

بیه‌لیکا پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت آلمان از رفتاری که داشت ابراز ناراحتی و پشیمانی کرد و مدعی شد که به دلیل عصبانیت چنین رفتاری داشته است. 

او در این باره اظهار داشت: «سانه در محوطه فنی من را هل داد و همین باعث شد که واکنش نشان بدهم. اما این رفتار من واقعا غیر قابل قبول بود. کاری که من کردم قابل تحمل نبود. کارت قرمز را درک می‌کنم. من هنوز از صحنه پنالتی عصبانی بودم و دیوانه شدم.»

دیدگاه‌ها