کد خبر : 1997233 | 05 بهمن 1402 ساعت 12:56 | 9.6K بازدید | 20 دیدگاه

10 گل زده و بدون گل خورده:

آمار فوق‌العاده عربستانی‌ها مقابل تایلند

تیم ملی عربستان با آمار فوق‌العاده به مصاف تایلند خواهد رفت.

آمار فوق‌العاده عربستانی‌ها مقابل تایلند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان امروز در حالی به مصاف تایلند خواهد رفت که در دیدارهای گذشته برتری قاطعانه‌ای مقابل این تیم داشته است و با آماری فوق‌العاده آماده این مسابقه خواهد شد.

عربستانی‌ها با دو پیروزی که مقابل عمان و قرقیزستان انجام دادند صعودشان به مرحله بعد را قطعی کردند و در بازی امروز مقابل تایلند به دنبال صدرنشینی خواهند بود، عربستان و تایلند دو بار تاکنون در جام‌ملت‌های آسیا به مصاف هم رفته‌اند که سهم آنها دو برد و 10 گل زده بوده است!

اولین‌بار در سال 1992 در مرحله گروهی مقابل هم قرار گرفتند و با گل‌های فهد الحریفی (2گل)، یوسف الثنیان و سعید العویران چهار بر صفر پیروز شدند.

بازی دوم هم در مرحله گروهی در سال 1996 برگزار شد که در این مسابقه عربستانی‌ها 6 بر صفر به پیروزی رسید، خالد التیماوی (2 گل)، فهد المحلل (2گل) سامی الجبار، خالد المولید بازیکنانی بودند که گل‌های عربستان را به ثمر رساندند.

البته شرایط تایلند در این دوره از مسابقات متفاوت است و با ساختار تیمی بهتری به میدان آمده است و حتی شانس صدرنشنینی در این گروه را دارد و صعودشان به مرحله بعدی با احتمال زیاد تضمین شده است.

صالح الشهری، البریکان و عبدالله ردیف مهاجمان تیم ملی عربستان هستند که در این مسابقه می‌توانند یاد و خاطره ستاره‌هایی چون سعید العویران و سامی جابر را زنده کنند، در مجموع تیم ملی عربستان در دو نوبت بدون دریافت گل 10 گل به تایلند زده است و از لحاظ آماری برتری قابل توجهی دارد.

دیدگاه‌ها