کد خبر : 1997234 | 05 بهمن 1402 ساعت 12:47 | 8.7K بازدید | 8 دیدگاه

بحران مصدومیت در مونیخ: دوری طولانی دو ستاره!

مصدومیت دایو اوپامکانو و کنراد لایمر روزهای سختی را پیش روی بایرن مونیخ قرار داده است.

بحران مصدومیت در مونیخ: دوری طولانی دو ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته دیدار معوقه در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم بوندسلیگا برابر یونیون برلین را برگزار کرد و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد. 

این برد اتفاق بسیار خوبی برای آنها پس از شکست ابتدای هفته برابر وردربرمن بود و باعث شد که فاصله این تیم با بایرلورکوزن در صدر جدول به چهار امتیاز برسد و امیدها برای باز پس گرفتن این جایگاه از حریف بار دیگر زنده شود. 

اما اتفاق تلخی که در جریان این دیدار برای بایرن مونیخ رخ داد مربوط به مصدومیت بازیکنان این تیم بود. اوپامکانو در آغاز نیمه دوم به دلیل احساس دردی که در ماهیچه پشت ران پا و همسترینگش داشت از زمین بیرون رفت و جایش را به اریک دایر داد. 

1981760

کنراد لایمر هم در دقایق پایانی بازی دیگر نتوانست به حضورش در میدان ادامه دهد و در دقیقه 86 بیرون رفت تا پاولوویچ به جای او وارد زمین شود و این وضعیت باعث نگرانی هواداران و کادر فنی بایرن شد. 

توماس توخل پس از پایان بازی تایید کرد که بازیکنانش دچار مصدومیت شده‌اند و روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که اوپامکانو به دلیل کشیدگی همسترینگ حداقل سه هفته و لایمر به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه رانش هم به مدت دو تا سه هفته قادر به همراهی این تیم نخواهند بود. 

دیدگاه‌ها