کد خبر : 1997251 | 05 بهمن 1402 ساعت 13:55 | 124.7K بازدید | 66 دیدگاه

مندی جدا نمی‌شود

تا یوروی آخرم را از رئال می‌گیرم و می‌روم!

رئال مادرید قصد تمدید قرارداد با فرلاند مندی را ندارد و می‌خواهد او را در تابستان بفروشد اما مدافع فرانسوی اعلام کرده که تا پایان قراردادش خواهد ماند.

تا یوروی آخرم را از رئال می‌گیرم و می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید باید در پایان فصل تصمیمات مهمی در مورد چند بازیکن خود بگیرد.

رئال اخیرا با تعدادی از بازیکنان جوان خود مثل وینیسیوس، رودریگو، فده والورده، کاماوینگا و این هفته ادر میلیتائو تمدید کرد. وضعیت تونی کروس، ناچو، لوکا مودریچ و لوکاس واسکز که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود، نامشخص است و پرونده فرلاند مندی، که قراردادش در سال 2025 به پایان می‌رسد نیز روی میز است. بازیکنی که در سال 2019 با اصرار زیدان از لیون خریده شد و کارلو آنچلوتی نیز او را بهترین مدافع چپ دنیا در کارهای دفاعی (نه هجومی) می‌داند.

1968684

واقعیت این است که رئال مادرید تاکنون هیچ اقدامی برای تمدید بازیکن فرانسوی انجام نداده و به نظر نمی‌رسد قصدی برای این کار داشته باشد. با این حال، برنامه مندی با وجود این استراتژی تغییر نمی‌کند و ایده او این است که تا پایان قراردادش با باشگاه ادامه دهد. 

او در رئال مادرید خوشحال است و با علم به اینکه رئال دیویس را برای فصل بعد می‌خواهد، قصد ماندن دارد. مندی فصل جاری در 18 بازی 1200 دقیقه در میدان بوده و یک گل نیز زده است. رئال در این پست فران گارسیا را نیز دارد که در تابستان امسال تا 2028 قرارداد بست.

دیدگاه‌ها