کد خبر : 1997252 | 05 بهمن 1402 ساعت 13:58 | 15.3K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای ستاره بایرن: از کتک خوردن ناراحت نیستم!

لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید از درگیری پیش آمده با نناد بیه‌لیکا ناراحت نیست.

ادعای ستاره بایرن: از کتک خوردن ناراحت نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته دیدار معوقه از رقابت‌های هفته سیزدهم بوندسلیگا برابر یونیون برلین را برگزار کرد و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد. 

اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد این بود که سانه برای این که بازی را هرچه زودتر به جریان بیندازد، سعی داشت بیه‌لیکا را از سر راهش کنار بزند اما این رفتار باعث عصبانیت شدید سرمربی یونیون برلین شد و واکنش او را به همراه داشت. 

این مربی درگیری فیزیکی شدیدی با این ستاره بایرن پیدا کرد و با دست به صورت او کوبید و به همین دلیل با کارت قرمز داور روبرو و از زمین بازی اخراج شد. 

1982835

سانه پس از پایان بازی در گفت‌وگو با روزنامه ورزشی بیلد درباره این صحنه و درگیری به وجود آمده گفت: «من در واقع فقط می‌خواستم خیلی سریع توپ را بگیرم تا حمله بعدی را آغاز کنیم اما اوضاع کمی عجیب شد و او ضرباتی به صورت من زد. 

وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، من هیچ کینه و ناراحتی‌ای به دل نمی‌گیرم. چنین صحنه‌هایی از نظر من همین الان هم فراموش شده است. درک می‌کنم که او پس از اتفاقی که در محوطه جریمه ما رخ داد کمی احساسی بود. به هرحال مهم این است که ما سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم.»

دیدگاه‌ها