کد خبر : 1997275 | 05 بهمن 1402 ساعت 15:44 | 61.6K بازدید | 17 دیدگاه

سرنوشت مبهم گادوین منشا

خارجی پرحاشیه نه به ایران می‌آید، نه فسخ می‌کند!

مهاجم نام آشنای نیجریه‌ای شرایط عجیبی را با باشگاه فولاد خوزستان تجربه می‌کند.

خارجی پرحاشیه نه به ایران می‌آید، نه فسخ می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد و در تیم‌های پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر، مس رفسنجان و پیکان را دارد، از ابتدای فصل جاری برای فولاد توپ می‌زند. او در شرایطی ابتدای فصل با قراردادی دو ساله راهی فولاد شد که بعد از جدایی منصوریان و حضور مارتینز شانس زیادی برای بازی کردن نداشت.

مهاجم 34 ساله نیجریه‌ای حالا در نقل و انتقالات زمستانی در لیست مازاد مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد قرار گرفته، اما وضعیت او با باشگاه فولاد پیچیده شده است.

مدیریت باشگاه فولاد در روزهای گذشته تماس‌هایی با مدیربرنامه‌های منشا داشته تا بتواند به‌صورت توافقی قرارداد اورا فسخ کند، اما تا این لحظه توافقی صورت نگرفته است. منشا به مسئولان فولاد اعلام کرده که حاضر نیست برای فسخ قرارداد توافق کند و دوست دارد به کارش ادامه بدهد.

در این شرایط مدیران فولاد اگر بخواهند قرارداد منشا را به‌صورت یک طرفه فسخ کنند هم هزینه‌ای سنگین را به واسطه قراردادش باید به این بازیکن نیجریه‌ای پرداخت کنند که غیرقابل قبول است.

از سوی دیگر گادوین منشا هنوز به ایران برنگشته است؛ در شرایطی که تمرینات فولاد از حدود یک هفته قبل شروع شده، اما منشا همچنان در آفریقا است و در صفحه شخصی خود از فعالیت‌های روزانه‌اش استوری می‌گذارد!

این شرایط عجیب سرنوشت منشا را با فولاد پیچیده کرده است؛ مذاکرات فولاد با منشا برای فسخ قرارداد ادامه دارد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها