کد خبر : 1997315 | 05 بهمن 1402 ساعت 20:04 | 196K بازدید | 416 دیدگاه

بازی کره - ژاپن چگونه لغو شد؟

بررسی اتهام فرار به کلینزمن و کره جنوبی: نظر بدهید

شاگردان یورگن کلینزمن نتیجه دور از انتظاری در دیدار مقابل مالزی داشتند.

بررسی اتهام فرار به کلینزمن و کره جنوبی: نظر بدهید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با دریافت گل در ثانیه‌های پایانی مسابقه امروز مقابل مالزی به تساوی غیرمنتظره سه بر سه رضایت داد تا پایین‌تر از بحرین، با 5 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه E قرار بگیرد و عدم صدرنشینی منجر به تغییر مسیرشان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا شود و تا فینال احتمال تقابل با ژاپن و ایران را نداشته باشند ولی آنها در جدال با مالزی آمار جالب توجهی به ثبت رساندند.

کره جنوبی در دیدار امروز مقابل مالزی با وجود برتری یک نیمه‌ای، به شکل عجیبی در نیمه دوم غافلگیر شد و با نمایش ضعیف در خط دفاعی و یک پنالتی، با نتیجه دو بر یک عقب افتاد که البته پس از آن دوباره دو گل زد و در آستانه برتری قرار گرفت ولی در دقیقه 15+90 بدون پرس کردن روی مهاجمان حریف و یک شوت زمینی، گل تساوی را خورد.

شاگردان کلینزمن در شرایطی به تساوی 3 بر 3 مقابل مالزی رسیدند که حریف دست و پا بسته آنها هشت حمله به وجود آورد که 4 توپ در چارچوب بود و 3 تای آن تبدیل به گل شد! اتفاقی عجیب که برای تیمی مثل کره دور از انتظار بوده و در سمت مقابل خودش هم با هشت شوت در چارچوب همین تعداد گل را به ثبت رسانده است.

1982965
کلینزمن پس از هر سه گل مالزی خم به ابرو نیاورد و به اتفاقات داخل زمین لبخند می‌زد و شاید تیمش را برای همین نتیجه آماده کرده بود!

کره جنوبی علاوه بر این آمار عجیب در فاز دفاعی، با 81 درصد مالکیت در مقابل 19 درصد مالکیت توپ برای حریف، نتوانسته به برتری برسد و 19 موقعیت به وجود آورده که از آنها استفاده نکرده است.

عجیب‌ترین آمار این بازی برای کره جنوبی مربوط به زدن 20 کرنر برای آنها در مقابل صفر کرنر برای مالزی است که شاگردان کلینزمن فقط یکی را در دقیقه 21 منجر به گل اول کردند و به شکل ناباورانه‌ای از 19 کرنر دیگر استفاده‌ای نبردند.

1982967

کره جنوبی در راه دوم شدن در مرحله گروهی در بازی امروز، 840 پاس (750 پاس صحیح) در مقابل 198 پاس (113 پاس صحیح) برابر مالزی داشته و توانسته 10 ارسال موفق در مقابل یک ارسال حریف به ثبت برساند.

تمام آمار و ارقام در بازی امروز به طرز وحشتناکی برای کره جنوبی است، اما عجیب به نظر می‌رسد چطور آنها در این مسابقه مقابل حریفی که در دو مسابقه گذشته صفر امتیاز و صفر گل زده داشته، 3 گل دریافت کردند و نتوانستند یا نخواستند صدرنشین شوند و در مسیر فینال جام ملت‌ها به ژاپن و ایران برخورد کنند.

1982958
1982959

دیدگاه‌ها