کد خبر : 1997347 | 06 بهمن 1402 ساعت 04:13 | 7.3K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره کره: سالم هستم و می‌خواهم تیمم نتیجه‌ بگیرد!

هوانگ هی چان، ستاره تیم ولورهمپتون، که به دلیل مصدومیت عضله لگن روی نیمکت بود، در نیمه دوم بازی کره جنوبی مقابل مالزی به میدان رفت، اما قادر به گلزنی برای تیمش نبود.

ستاره کره: سالم هستم و می‌خواهم تیمم نتیجه‌ بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، هوانگ هی چان در دقیقه 62 نیمه دوم بازی آخر مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 مقابل مالزی که در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره قطر برگزار شد، جایگزین چو گیو سونگ شد. هوانگ هی چان که در آستانه افتتاحیه این مسابقات از ناحیه عضلات ران احساس ناراحتی می‌کرد، هر دو دیدار گروهی اول و دوم کره را از دست داد و در سومین بازی مقابل مالزی برای اولین بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

هوانگ هی چان که در این فصل 10 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، از امیدهای تیمش برای درخشش و گلزنی در رقابت‌های آسیایی محسوب می‌شد و انتظار می‌رفت نقش مهمی به عنوان وینگری ویرانگر در تیم کلینزمن ایفا کند، اما به دلیل مصدومیتی غیرمنتظره، مجبور شد فقط روی بهبودی تمرکز کند.

هوانگ هی چان در دقیقه 62 نیمه دوم زمانی که تیم ملی کره با نتیجه 1-2 عقب بود وارد زمین شد و روی حمله از کناره تمرکز داشت، اما نتوانست خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. به هر حال تیمش بعد از حضور او در زمین بود که موفق شد نتیجه را جبران و یک امتیاز را کسب کند.

هوانگ هی چان که پس از پایان بازی با خبرنگاران مصاحبه کرد در مورد شرایطش گفت: "درست است که ما بسیار ناامید هستیم زیرا نتیجه این غیرمنتظره‌ای بود. اما از آنجایی که هدف اول ما صعود به مرحله یک هشتم نهایی، فکر می کنم در این زمینه بدون هیچ شکی خوب عمل کردیم.
اکنون که مسابقات شروع شده عملکرد و نتایج خوب مهم است، اکنون باید بازی‌هایی انجام دهیم که نتیجه دهد."

وقتی از وضعیت جسمانی فعلی‌اش پرسیدند با قاطعیت گفت: "حالم خوب است، از این به بعد باید رو به جلو بازی کنم. من امشب نقشی را که باید ایفا می‌کردم را می‌دانستم. چون در حال باخت بودیم، فرصت فکر کردن به چیز دیگری را نداشتم. نگرش بازیکن تعویضی حمله است. بدون استراحت، می‌خواهم جو و انرژی خوبی به هم‌تیمی‌هایم بدهم. نتایج دو بازی قبلی آن چیزی که ما می‌خواستیم نبود.
در موقعیتی هستیم که باید بدون قید و شرط مراقب نتایج باشیم، بازیکنان این را به خوبی می‌دانند و با اطمینان می‌توانم بگویم که در مرحله یک هشتم نهایی رویکرد قاطع‌تری نشان خواهند داد."

دیدگاه‌ها