کد خبر : 1997356 | 05 بهمن 1402 ساعت 21:53 | 19.8K بازدید | 35 دیدگاه

الفیصل به بازیکنان سعودی: به شاهین‌هایم افتخار می‌کنم!

شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی الفیصل، وزیر ورزش عربستان، پس از راهیابی این تیم به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا 2023، پیامی حمایت‌گرانه را برای ستارگان عربستان ارسال کرد.

الفیصل به بازیکنان سعودی: به شاهین‌هایم افتخار می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، عربستان امروز پنجشنبه در دور سوم گروه ششم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به تساوی (0-0) مقابل تیم ملی تایلند رضایت داد. تیم ملی عربستان که در سال‌های 1984، 1988 و 1996 عنوان قهرمانی را کسب کرده بود، پس از افزایش امتیاز خود به 7 امتیاز و با فاصله دو امتیازی از نزدیک‌ترین رقیب خود، تیم ملی تایلند، به عنوان صدرنشین صعود کرد.

بعد از بازی الفیصل در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی "X" نوشت: "به شاهین‌هایمان برای قطعی کردن صدرنشینی در گروه تبریک می‌گویم ... ما در آینده به شما اعتماد داریم قهرمانان... هواداران وفادار ما از شما تشکر می‌کنند."

1983040

هشت تیم عربی یعنی در واقع نیمی از تیم‌های حاضر در این دور حذفی موفق به راهیابی به مرحله نهایی شدند که اتفاقی بی‌سابقه و بسیار بزرگ برای جهان عرب در نظر گرفته می‌شود. دیدار ستاره‌های تیم ملی عربستان مقابل همتایان خود در کره جنوبی برجسته‌ترین رویارویی در مرحله یک چهارم نهایی تلقی شده و سبزپوشان جهان عرب در این راه به دنبال ادامه حضور درخشان خود در مسابقات و کسب عنوانی هستند که از سال 96 در حسرت آن بوده‌اند.

دیدگاه‌ها