کد خبر : 1997371 | 06 بهمن 1402 ساعت 06:40 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

فسخ قرارداد پورمحمد با گیلانی‌ها

دروازه‌بان داماش تصمیم به فسخ قراردادش با این باشگاه گرفت.

فسخ قرارداد پورمحمد با گیلانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان که طی سالیان گذشته شرایط خوبی سپری نکرده بود، در ابتدای فصل برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط خود و امیدواری به صعود از لیگ یک داشت و به همین منظور مهره‌هایی مثل مسعود پورمحمد، گلر فصل قبل آلومینیوم را به خدمت گرفت ولی وضعیت نامطلوب این تیم موجب شد تا این دروازه‌بان راهش را جدا کند.

داماش گیلان که در دور رفت لیگ دسته اول بخاطر مشکل مالی نتوانست به شهر گچساران برود و در مسابقه هفته پانزدهم این رقابت‌ها مقابل نفت و گاز حضور پیدا کند و با جریمه انضباطی و شکست سه بر صفر مواجه شود، حالا با جدایی برخی مهره‌های شاخص خود ازجمله مسعود پورمحمد مواجه شده است.

1983060

مسعود پورمحمد که سال گذشته در آلومینیوم اراک عضویت داشت و در نقل و انتقالات تابستانی راهی داماش گیلان شد، بخاطر مشکلات مالی این تیم تصمیم به فسخ قراردادش گرفت و به همکاری خود ادامه نداد.

این دروازه‌بان که پس از تجربه حضور در ملوان انزلی، سایپا، آلومینیوم اراک و... راهی داماش گیلان شده و امیدوار بود شرایط خوبی همراه با تیم استانش سپری کند، در نهایت بخاطر مشکلات مالی تصمیم به فسخ قرارداد گرفت تا در دور برگشت برای تیم دیگری به میدان برود.

دیدگاه‌ها