کد خبر : 1997377 | 05 بهمن 1402 ساعت 23:39 | 37K بازدید | 20 دیدگاه

بایرن در یک‌قدمی جذب استعداد فرانسوی

مهره گمشده بایرن و توخل در ترکیه پیدا شد

پس از کنار رفتن بایرن مونیخ از رقابت برای جذب کیه‌ران تریپیه و نوردی موکیله، آنها می‌خواهند ساشا بویی، مدافع فرانسوی گالاتاسرای را به خدمت بگیرند.

مهره گمشده بایرن و توخل در ترکیه پیدا شد

به گزارش "ورزش سه"، فرانسوی‌ها در بایرن مونیخ محبوب هستند. درحالی‌که در حال حاضر دایوت اوپامکانو، کینگزلی کومان و ماتیس تل از بازیکنان کلیدی توماس توخل هستند، باشگاه آلمانی همچنان استعدادهای جوان فرانسوی را زیر نظر دارد.

در جدیدترین مورد باواریایی‌ها به سراغ مدافع راست گالاتاسرای رفته‌اند. ساشا بویی ۲۳ ساله یکی از بهترین مدافعان کناری لیگ ترکیه است و در دو بازی گالاتاسرای مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان توجه توماس توخل را به خود جلب کرد.

1983072

بر اساس گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه، بایرن پیشنهاد اولیه ۱۵ میلیونی را برای جذب بویی ارسال کرده است. بویی کاملا مشتاق این انتقال است و با بایرن به توافق شخصی رسیده. او حالا منتظر مذاکره دو باشگاه است.

به‌نظر نمی‌رسد که بایرن کار سختی برای به خدمت گرفتن او داشته باشد و انتظار این است که گالاتاسرای خیلی زود با باشگاه آلمانی به توافق کامل برسد.

بویی تا سال ۲۰۲۵ با گالاتاسرای قرارداد دارد و رویایش این است که در یکی از باشگاه‌های بزرگ ۵ لیگ معتبر اروپایی بازی کند. با پیشنهاد بایرن او اکنون در آستانه تحقق رویایش قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها