کد خبر : 1997383 | 05 بهمن 1402 ساعت 23:58 | 32.7K بازدید | 39 دیدگاه

درخواست رئال از بازیکنان برای 4 بازی: حاشیه ممنوع!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، از بازیکنانش خواسته تا از همه حواشی برای 4 بازی بعدی در لالیگا دوری کنند.

درخواست رئال از بازیکنان برای 4 بازی: حاشیه ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی مصمم است بازیکنانش را از تمام اتفاقات و حواشی روزهای اخیر منزوی کند و تنها هدفش این است که در چهار بازی آینده ضربه نهایی را برای قهرمانی به لالیگا وارد کند. بازی با لاس پالماس، ختافه، اتلتیکو و خیرونا از نظر کادر فنی و ستاره‌های رئال مادرید به عنوان آزمونی قطعی در نظر گرفته می‌شوند که می‌تواند راه حضور با خیال راحت‌تر را در ماه فوریه در لیگ قهرمانان اروپا، که هدف اصلی همیشگی رئال است، روشن کند. 

در والدبباس آنها به رقبا در مبارزه برای قهرمانی و آنچه می‌توانند انجام دهند نگاه نمی‌کنند، بلکه به دنبال کسب 12 امتیاز کامل هستند که به معنای تایید علاقه سفیدپوشان به لالیگا پس از قهرمانی در سوپرجام است و راه آن دوری از همه حواشی مربوط به داوری در بازی اخیر است.

1983084

بولت تراکتوریکسره شدن کار لالیگا
رئال مادرید به تماشاگر کوپا دل ری تبدیل شد. هیچکس چنین شرایطی را نمی‌خواست، اما چیزی که آنها اکنون در تلاش هستند این است که با تمرکز بر آنچه که به نظر آنها تعیین‌کننده قهرمانی لیگ است، کار را در لالیگا ساده کنند. چهار بازی وجود دارد که توسط کادر مربیگری با رنگ قرمز مشخص شده است. آن‌هایی که می‌توانند آرامش خاطر را در نیم فصل دوم به رئال هدیه کنند.
حذف در کوپا البته که به این معناست که هم این هفته و هم هفته قبل استراحت و آمادگی بیشتری در انتظار تیم خواهد بود، چیزی که برخی از بازیکنان رئال مادرید واقعا به آن نیاز داشتند.
در والدبباس همه فکر می‌کنند که با پیروزی در این چهار بازی، جام لالیگا به سانتیاگو برنابئو نزدیک می‌شود. حواشی اخیر حول رئال در واقع تلاش بارسلونا برای زدن ضربه متقابل به رئال به خاطر پرونده نگریرا بود. چیزی که رئالی‌ها باید از آن عبور کنند.

1983085

بولت تراکتورماراتن به پایان می‌رسد
تیم مادریدی نتایجی را که مربیان در بخش اول ماراتن تقویم ژانویه را می‌خواستند، به خوبی اما با خستگی و فرسودگی ناشی از تلاش به دست آوردند، همان‌طور که در نیمه اول بازی مقابل آلمریا مشهود بود، بسیاری از بازیکنان به استراحت نیاز داشتند. کادر فنی برای این هم برنامه دارد. برای مثال، قرار است جود بلینگام تا پنجشنبه 1 فوریه مقابل ختافه، دیگر بازی نکند.

خبر خوب برای رئال مادرید این است که نیمکت‌نشینان شایسته همچنان به خوبی به کمک خود ادامه می‌دهند، همان‌طور که فران گارسیا، براهیم، خوسلو و سبایوس در بازی اخیر خود را نشان دادند. آنچلوتی بر این باور است که وزن حضور آنها در دو ماه آینده رقابت‌ها همچنان اساسی خواهد بود. او روی آنها حساب می‌کند و باور دارد که اگر مسئولیتی به آنها داده شود، به بهترین شکل پاسخ خواهند داد.

دیدگاه‌ها