کد خبر : 1997385 | 05 بهمن 1402 ساعت 23:59 | 46.1K بازدید | 102 دیدگاه

افشاگری در اسپانیا: گفت‌وگوی داوران ال‌کلاسیکو لو رفت!

جرارد رومرو، خبرنگار معروف بارسایی، در ادامه افشاگری‌هایش، این بار فایل صوتی‌ای از گفت‌وگوی داور بازی ال‌کلاسیکو با اتاق VAR را لو داده است.

افشاگری در اسپانیا: گفت‌وگوی داوران ال‌کلاسیکو لو رفت!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال و بحث‌های مربوط به داوری در اسپانیا دوباره بالا گرفته. پس از بازی پرحاشیه رئال مادرید-آلمریا که با کامبک مادریدی‌ها و پیروزی ۳-۲ به پایان رسید، رسانه‌های بارسایی در حال حمله به رئال مادرید هستند.

خوان لاپورتا هم در روزهای گذشته بارها از تصمیمات داوران به سود رئال انتقاد و تاکید کرده که مشکلات کنونی هر چه سریع‌تر باید درست شوند. در این بین جرارد رومرو هم شروع به انتشار چند فایل صوتی مربوط به گفت‌وگوی داوران در جریان صحنه‌های جنجالی بازی‌های رئال کرده است.

1983089

او در چند روز اخیر چند مورد از گفت‌وگوی داوران بازی رئال مادرید-آلمریا را افشا کرده و حالا در جدیدترین افشاگری، او فایل صوتی گفت‌وگوی داوران VAR با داور درون زمین در مورد صحنه برخورد بین اورلین شوامنی و رونالد آرائوخو، که مشکوک به پنالتی برای بارسا بود را منتشر کرده است.

این صحنه در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا رخ داد. در جایی که آرائوخو می‌خواهد از سانتر ارسالی استفاده کند اما شوامنی مانع او می‌شود و توپ را دفع می‌کند. بارسایی‌ها معتقد بودند هافبک فرانسوی رئال دست‌هایش را دور گردن آرائوخو حلقه کرده و داور باید برای بارسا پنالتی می‌گرفت.

در این فایل صوتی صحبت‌های داوران در مورد آن صحنه مشخص شده است:

داور درون زمین: دستش را روی او می‌گذارد، اما این برخورد هیچوقت پنالتی نیست.

اتاق VAR: چیزی نیست، او را می‌گیرد و می‌پرد... تصادفی است.

داور درون زمین: به نوعی دستش را روی او می‌گذارد و او را به عقب هل می‌دهد. اما اصلا پنالتی نیست.

دیدگاه‌ها