کد خبر : 1997392 | 06 بهمن 1402 ساعت 00:33 | 26.3K بازدید | 18 دیدگاه

سه جلسه محرومیت برای مربی‌ای که سانه را کتک زد!

نناد بیه‌لیکا، سرمربی یونیون برلین، به دلیل درگیری با لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، سه جلسه محروم و ۲۵۰۰۰ یورو جریمه شد.

سه جلسه محرومیت برای مربی‌ای که سانه را کتک زد!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان پیروزی ۱-۰ بایرن مونیخ مقابل یونیون برلین، لروی سانه با سرمربی حریف وارد درگیری‌ای شد که حواشی زیادی به دنبال داشت.

ماجرا از این قرار بود که پرتاب اوت به سود بایرن بود اما نناد بیه‌لیکا توپ را در اختیار داشت. سانه به سمت او رفت و دستش را جلو به برد که توپ را بگیرد اما سرمربی حریف توپ را انداخت و سپس در ادامه به ستاره بایرن حمله کرد و با دستش به صورت او ضربه زد. در ادامه درگیری بالا گرفت و سانه نیز در دفاع از خود بیه‌لیکا را هل داد. پس از درگیری، بیه‌لیکا با کارت قرمز داور مواجه شد و به جایگاه رفت.

1983097

او پس از بازی درباره درگیری‌اش گفت: «من بی‌تقصیر بودم. سانه برای توپ آمد و مرا هل داد. او هیچ احترامی به من نگذاشت و همین مورد من را عصبانی کرد. او باید از من معذرت‌خواهی کند.»

حالا فدراسیون فوتبال آلمان در بیانیه‌ای حکم بیه‌لیکا را اعلام کرده است. او در سه بازی آینده یونیون برلین نمی‌تواند بر روی نیمکت تیم بنشیند و علاوه‌بر این محرومیت سه جلسه‌ای، ۲۵۰۰۰ یورو هم جریمه مالی شده است.

دیدگاه‌ها