کد خبر : 1997398 | 06 بهمن 1402 ساعت 01:09 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

آرینا سابالنکا، زن شماره دوی تنیس جهان:

گاهی فقط سعی می‌کنم در زمین دیوانه نشوم!

آرینا سابالنکا، فینالیست اوپن استرالیا 2024، می‌گوید لحظات سختی را در رقابت‌های تنیس استرالیا سپری کرده است.

گاهی فقط سعی می‌کنم در زمین دیوانه نشوم!

به گزارش "ورزش سه"، آرینا سابالنکا، مدافع عنوان قهرمانی گرند اسلم اوپن استرالیا، برای دومین سال پیاپی به بازی فینال رسید و به مصاف کینوان ژانگ در بازی نهایی خواهد رفت. فینالیست‌ شدن او به بهترین شکل رقم خورد، چرا که او موفق شد کوکو گوف را در نیمه نهایی شکست دهد و انتقام فینال اوپن آمریکا را از او بگیرد. او در نشست خبری بعد از بازی در مورد فینال صحبت کرد.

پیروزی مقابل کوکو؟
"خیلی خوشحال و آرامم. به نظر بازی فوق العاده‌ای بود. در اوپن آمریکا داشتم دیوانه می‌شدم. البته تماشاگران آمریکایی را درک می‌کردم. توقعی ندارم که تماشاگران از من حمایت بیشتری (به دلیل بلاروسی بودن و شرایط جنگی در اوکراین) بکنند. همین که بین امتیازات فریاد نکشند و تمرکزم را بر هم نزنند کافی است."

1983108

شرایط روانی‌اش در این رقابت‌های پرفشار؟
"بسیار سخت است و گاهی فقط دست و پا می‌زنم که دیوانه نشوم. اما فکر می‌کنم توانسته‌ام خودم را متمرکز نگه دارم و به جلو بروم. اما به این معنی نیست که گاهی با خودم درگیر نمی‌شوم. اما نتایج خوب و تجربه رقابت‌های زیاد به من کمک می‌کند خودم را جمع و جور کنم."

رویارویی با ژانگ درفینال؟
"ما یک بار با هم رو به رو شده‌ایم. (رقابت‌های اوپن آمریکا 2023 در مرحله یک چهارم نهایی که با پیروزی 2-0 سابالنکا همراه شد.) در این رقابت‌ها هم با هم تمرین کرده‌ایم. او دختر بسیار خوبی است. فورهند با اسپین بالایی دارد و خوب حرکت می‌کند. بهترین سلاحش فورهند است و باید مراقب آن باشم."

دیدگاه‌ها