کد خبر : 1997409 | 06 بهمن 1402 ساعت 08:24 | 16.3K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراض ستاره ایتالیایی: ما را در خانه حبس کردند!

نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی استون ویلا، معتقد است که شرایط باعث روی آوردن بازیکنان به شرط‌بندی شده است.

اعتراض ستاره ایتالیایی: ما را در خانه حبس کردند!

به گزارش "ورزش سه"، زانیولو در چند ماه اخیر روزهای سختی را سپری کرده چون یکی از متهمان پرونده شرط‌بندی بوده و با اتهامات بسیاری در طول این مدت روبرو شده است.

او در ماه اکتبر دیداری با دادستان داشت و تمامی توضیحات و مدارکش را ارائه کرد تا نشان دهد که در پرونده مطرح شده هیچ گناهی متوجه‌اش نیست و در نهایت هم هیچ محرومیتی برایش در نظر گرفته نشد.

این بازیکن در گفت‌وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت درباره این اتفاقات اظهار داشت: "حتی با این که همه چیز خوب پیش رفت اما اصلا اتفاق خوبی نبود. نکته مهم این است که حالا همه چیز تمام شده است. این که بدون گناه وسط این داستان باشی حس خوبی ندارد."

1940801

زانیولو در پاسخ به سوالی درباره دلیل کشیده شدن بازیکنان به سمت شرط‌بندی گفت: "اگر به رستوران یا باشگاهی برویم همه نگاه‌ها روی ماست. افرادی هستند که با تلفن‌های همراهشان از ما فیلم می‌گیرند. بنابراین اگر هر کاری انجام دهیم، تمام دنیا در عرض چند ثانیه خبردار خواهد شد.

همین باعث شده است که ما دیگر بیرون نرویم. با تلفن همراه و تبلت در خانه می‌مانیم و زمان را سپری می‌کنیم تا بازی بعدی یا موقع تمرین برسد. شاید در انگلیس راحت‌تر باشد اما در ایتالیا اگر معروف باشید، نمی‌توانید از خانه ببرون بروید."

دیدگاه‌ها