کد خبر : 1997432 | 06 بهمن 1402 ساعت 11:19 | 18.6K بازدید | 13 دیدگاه

پیش‌بینی ترکیب تیم، یک فانتزی شده است

حمله روزنامه‌های اماراتی به عملکرد بنتو

روزنامه‌های اماراتی بابت عملکرد تیم ملی این کشور مقابل ایران، به انتقاد از پائولو بنتو ادامه می‌دهند.

حمله روزنامه‌های اماراتی به عملکرد بنتو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار مرحله گروهی موفق شد با ارائه یک بازی زیبا، با نتیجه 2 بر یک از سد امارات عبور کند. دو گل ملی‌پوشان نیز توسط VAR رد شد وگرنه نتیجه این مسابقه می‌توانست سنگین‌تر از این‌ها باشد.

روزنامه الوطن قطر در گزارشی به انتقادات روزنامه‌های اماراتی از عملکرد پائولو بنتو پرداخته و نوشته است که این سرمربی پرتغالی در جام ملت‌های آسیا جنجال به پا کرده است.

در این گزارش آمده است:
روزنامه‌های اماراتی همچنان به دلیل عملکرد تیم ملی این کشور در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ادامه داده و به انتقاد از پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی می‌پردازند.

به‌عنوان مثال، روزنامه الخلیج تیتر زد: بنتو در جام ملت‌های آسیا جنجال به پا می‌کند... او مدافع کناری را در پست مدافع میانی بازی می‌دهد و بهترین گلزن تاریخ امارات نیز روی سکوها نشسته است.

1982464

این روزنامه نوشت: جایگاه ایران در صدر گروه در مقایسه با رده‌بندی و توانایی‌های فنی دو تیم شاید منطقی باشد، اما آنچه باعث ترس و نگرانی شدید شد، تصویر بدی بود که تیم ملی امارات در سه مسابقه ارائه کرد.

شکی نیست که بنتو، سرمربی پرتغالی، مسئولیت بزرگی را برعهده دارد، باتوجه به آشفتگی و تغییر مداوم از نظر ترکیب و هویت عناصر اصلی و حتی سبک بازی، کار تا جایی پیش رفته که قبل از شروع مسابقه، پیش‌بینی اینکه چه کسی بازی خواهد کرد، به یک فانتزی تبدیل شده است!

این روزنامه در پایان نوشت: پروردگارا، چیزهای زیان‌آور سودمند است. این رویای کسانی بود که می‌خواهند جام را نیمه‌پر ببینند.

دیدگاه‌ها