کد خبر : 1997478 | 06 بهمن 1402 ساعت 15:16 | 87.7K بازدید | 127 دیدگاه

بزرگ‌تر از رئال در دنیا نداریم

امباپه می‌گوید دو سال از فوتبالم را هدر دادم

روزنامه‌نگار اکیپ می‌گوید امباپه به این درک رسیده است که تمدید با پی اس جی اشتباه بود و دو سال از فوتبالش را هدر داد.

امباپه می‌گوید دو سال از فوتبالم را هدر دادم

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی تنها شش ماه دیگر باقی‌مانده ولی هنوز مشخص نیست او قراردادش را تمدید می‌کند یا بالاخره راهی رئال خواهد شد. شرایط او مثل دو سال پیش است.

آنتوان سیمون، خبرنگار اکیپ، در مورد آینده امباپه به روزنامه آاس گفت: «من کیلیان را بیشتر در بیرون از پاری سن ژرمن می‌بینم تا اینکه بخواهد تمدید کند. از نظر من، ماندن او در پاریس اشتباه است. او اگر واقعاً می‌خواهد شماره یک دنیا باشد، باید به رئال مادرید برود.»

1981284

سیمون ادامه داد: «در اینجا پی اس جی قبلاً همه چیز را برده و در لیگی هستیم که می‌دانید قبل از شروع مسابقات چه تیمی قهرمانش خواهد شد. من فکر می‌کنم او متوجه شده است و به خودش می‌گوید، با ماندن در اینجا دو سال از دوران فوتبالم را هدر دادم. این آخرین فرصت او برای رفتن به رئال مادرید است و او از این موضوع بسیار آگاه است. علاوه‌بر این، اگر کیلیان به رئال نرود، هالند خواهد رفت. فلورنتینو پرز در برنابئوی جدید بدون ستاره بزرگ باقی نخواهد ماند. مهم نیست که او چقدر پول به دست می‌آورد، او به چالش‌های دیگری نیاز دارد و رئال مادرید یک ماشین رسانه‌ای قدرتمند است. هیچ باشگاه بزرگتری از رئال وجود ندارد.» 

دیدگاه‌ها