کد خبر : 1997515 | 06 بهمن 1402 ساعت 18:23 | 11.2K بازدید | 23 دیدگاه

آلگری: اینتر جوکوویچ است و یووه یانیک سینر!

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، در فاصله یک هفته به دیدار سرنوشت‌ساز مقابل اینتر، دو تیم را با دو ستاره بزرگ حال حاضر تنیس دنیا مقایسه کرده است.

آلگری: اینتر جوکوویچ است و یووه یانیک سینر!

به گزارش "ورزش سه"، یووه فردا در رقابت‌های سری آ باید در خانه به مصاف امپولی برود.آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی در روز جمعه در حال حضور پیدا کرد که کل کشور ایتالیا تحت تاثیر پیروزی سینر مقابل جوکوویچ در نیمه‌های اوپن استرالیا قرار داشت.

بولت تراکتوردر مورد سینر-جوکوویچ چه فکری می‌کنید؟
"می‌خواهم به سینر که بازی فوق العاده‌ای را انجام داد تبریک بگویم. او آینده درخشانی در پیش دارد و مقابل اسطوره‌ای مانند جوکوویچ بازی کرد که تماشای او همیشه لذت بخش است. اگر بخواهم مقایسه‌ای بکنم تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که یووه تیم جوانی است و مثل سینر، از آن طرف اینتر مثل جوکوویچ است. اما نمی‌دانم... نمی‌خواهم اینتری‌ها بهشان بربخورد، جدیدا خیلی حساس شده‌اند" 

آلگری به مثال قبلی‌اش در کنفرانس دیگری اشاره می‌کرد که در آن رقابت قهرمانی سری آ را به چالشی بین "دزد و نگهبان" تشبیه کرده بود. به گفته گاتزتا دلو اسپورت مدیران اینتر از شوخی او خوششان نیامده بود.

1983297

بولت تراکتوردیدار مقابل امپولی؟
"تیم خوب کار می‌کند، بچه‌ها خوب تمرین کرده‌اند و ما می‌دانیم که باید خوب کار کنیم. ما باید به فکر خودمان باشیم. امپولی تیم سختی است، کیفیت بالایی دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کند. حفظ تعادل مهم است."

بولت تراکتوررقابت برای اسکودتو؟
"اینتر تیم قدرتمندی است. آنها دست برتر را برای قهرمانی دارند و امتیازهای زیادی کسب کرده‌اند، بنابراین ما باید به نزدیک بودن به آنها افتخار کنیم."

بولت تراکتورجدایی یورگن کلوپ از لیورپول؟
" خبرها را خواندم. یورگن کلوپ دلایل کارش را توضیح داد. مطمئناً، او به دوران حرفه‌ای خود پایان نخواهد داد. او کارهای مهم دیگری را در جای دیگری انجام خواهد داد. او این را هم در دورتموند و هم به طور خاص در لیورپول ثابت کرد."

دیدگاه‌ها