کد خبر : 1997526 | 06 بهمن 1402 ساعت 19:04 | 10.3K بازدید | 42 دیدگاه

هر جایی سرمربی بگوید، بازی می‌کنم؛

چشمی: فعلا به فکر ژاپن نیستیم

هافبک تیم ملی ایران تاکید کرد تمام تمرکزشان را روی دیدار مقابل سوریه گذاشته‌اند.

چشمی: فعلا به فکر ژاپن نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امشب تیم ملی ایران در کمپ الریان قطر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم 9 امتیاز کامل را از مرحله گروهی بگیریم و به هدفمان برسیم. از امروز تمام تمرکزمان را روی دیدار بعدی مقابل تیم سوریه گذاشتیم و می‌دانیم مسابقه سختی داریم.

او ادامه داد: شما دیدید که بازی مقابل همه تیم‌ها سخت است و نتایج جام ملت‌ها نیز این موضوع را نشان می‌دهد ولی تمام تمرکز بازیکنان و کادر فنی بر این است تا بتوانیم بازی و نتیجه خوبی مقابل سوریه داشته باشیم و برای دیدار با این تیم تمرکز کردیم.

این بازیکن که توانایی بازی در دفاع میانی را دارد، درباره احتمال استفاده از او در همین پست در جام ملت‌های آسیا با توجه به مصدومیت بازیکنان اظهار کرد: ابتدا برای صادق محرمی عزیز آرزوی سلامتی دارم که آن اتفاق برای او افتاد. امیدوارم مصدومان ما برسند و همه تصمیم‌گیری‌ها سرمربی و کادر فنی تیم است. همه تلاش می‌کنیم و هر زمان کادر فنی نیاز داشته باشد، سعی داریم بهترین عملکردمان را برای تیم ملی ارائه بدهیم.

1922146

چشمی در خصوص کیفیت تیم ملی سوریه اظهار کرد: شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند بعضی از تیم‌ها در جام ملت‌ها نتوانند امتیاز بگیرند یا صعود کنند، اما خیلی از اتفاقات برای اولین بار در این جام رخ داد و هیچ حریف آسانی وجود ندارد.

او تاکید کرد: سوریه برای اولین بار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا صعود کرد و انگیزه زیادی دارد و به نظرم تیم خوبی هستند. ما هم تمام تمرکزمان را گذاشتیم تا بازی و نتیجه خوبی داشته باشیم.

مطمئنا کادر فنی تیم ملی برنامه ویژه خودش را برای دیدار با سوریه دارد و در آنالیزها نیز به ما نکات لازم را می‌گویند. امیدوارم اتفاق خوبی هم در آن بازی برای ما رخ بدهد.

چشمی در خصوص تقابل احتمالی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین بازی ما مقابل سوریه است و امیدوارم این مسابقه را با نتیجه و بازی خوب رد کنیم تا به فکر مرحله بعد باشیم.

دیدگاه‌ها