کد خبر : 1997530 | 06 بهمن 1402 ساعت 19:46 | 20.7K بازدید | 12 دیدگاه

بازگشت ستاره برایتون به تمرین ژاپن

تمرینات بازیکنان ژاپن برای بازی مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا مقابل بحرین با حضور کائورو میتوما برگزار شد.

بازگشت ستاره برایتون به تمرین ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن که به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا راه یافته، تمریناتش در کمپ دوحه را از سر گرفت.

کائورو میتوما، هافبک رایتون، که سه بازی مرحله گروهی را روی نیمکت سپری کرد، برای اولین بار در تمرین کامل شرکت کرد.

او در مینی گیم 6 بر 6 به عنوان بازیکن آزاد حضور داشت، تمرین را با موفقیت به پایان رساند و آماده بازی 31 ژانویه مقابل بحرین شد.

پس از تمرین، میتوما با خبرنگاران مصاحبه کرد و گفت: "هیچ مشکلی در مورد وضعیت من وجود ندارد. به سختی با کادرفنی کار می‌کنم تا شرایطم بهتر شود و فکر می‌کنم در دیدار مقابل بحرین می‌توانم خوب بازی کنم. مسابقه حذفی مانند مسابقه تک تیر است، بنابراین اگر شکست بخورید، همه چیز تمام می‌شود. البته من مصمم به حضور در آن بازی هستم. فکر می‌کنم ذهن و بدنم در حال بهتر شدن است."

1983327

ژاپن در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل اندونزی پیروز شد و جواز صعود به مرحله حذفی را به دست آورد. بازیکنان ژاپن یک روز مرخصی داشتند، اجازه یافتند بیرون بروند و از خوردن و خرید در امکانات نزدیک محل اقامتشان لذت ببرند.

پس از شروع مجدد تمرینات، جلسه تمرینی امروز شامل دویدن و پاس دادن توپ به اطراف برای بازیکنان بود‌. 10 بازیکنی که در ترکیب اصلی مقابل اندونزی حضور داشتند برنامه ریکاوری جداگانه را دنبال کردند.

تایشی برندون نوزاوا که از آسیب دیدگی مچ دست چپ رنج می‌برد، در تمرین اصلی غایب بود. 15 بازیکن به همراه کیسوکه ناکامورا، دروازه‌بان، در ترکیب اصلی حضور داشتند.

1983326

تمرینات متقاطع اولین بخش جلسه امروز بود. در مرحله بعد، بازیکنان به 4 گروه 3 نفره تقسیم شدند تا یک مینی گیم را با بازیکن آزاد 3 در مقابل 3 + 1 و یک بازی نیمه زمینی با 6 بازیکن در مقابل 6 + 1 بازیکن آزاد انجام دهند. میتوما در این تمرینات نقش بازیکن آزاد را داشت.

این تمرینات زیر نور آفتاب برگزار می‌شد و بازیکنان در گرمای شهر دوحه به شدت زیر نظر هاجیمه موریاسو به چالش کشیده شدند.

دیدگاه‌ها