کد خبر : 1997540 | 06 بهمن 1402 ساعت 20:49 | 30.2K بازدید | 53 دیدگاه

ریو فردیناند:

بلینگام سقف همه انتظارات را رد کرده است!

ریو فردیناند، ستاره سابق انگلیس، معتقد است که جود بلینگام فراتر از انتظار ظاهر شده و عملکرد بسیار خوبی در رئال مادرید دارد.

بلینگام سقف همه انتظارات را رد کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند معتقد است که جود بلینگام در مسیر پیروی از زین الدین زیدان در رئال مادرید فراتر از انتظارها ظاهر شده است.

بلینگام در مسیر پیشرفت قرار دارد و یکی از ستاره‌های قابل توجه فوتبال جهان است. او اولین بازی خود را برای بیرمنگام تنها در 16 سالگی انجام داد و در تابستان 2023 با قراردادی 103 میلیون یورویی از دورتموند به رئال پیوست. او 18 گل برای رئال در 26 بازی در تمامی رقابت‌ها به ثبت رسانده است.

با وجود اینکه او شماره زین الدین زیدان را در رئال انتخاب کرده اما به نظر نمی‌رسد که کوچکترین نگرانی‌ای داشته باشد و با اعتماد به نفس بالا در ترکیب رئال بازی می‌کند.

1983348

ریو فردیناند، ملی پوش سابق انگلیس، از جمله کسانی است که تحت تاثیر عملکرد بی‌نظیر بلینگام در رئال قرار گرفته است. ستاره سابق منچستریونایتد در مورد مکالمه‌ای که با هافبک سابق رئال مادرید داشت گفت: "بلینگام سقف همه انتظارات را رد کرده است، او واقعا خیلی خوب است. من با کلود ماکلله صحبت کردم و اولین چیزی که او گفت «بلینگام» بود. او به من گفت: "آیا می‌دانی بازی برای مادرید و به خصوص در برنابئو چقدر هیجان انگیز و ترسناک است؟" و این پسر حتی شماره زیدان را هم در اختیار دارد!"

بلینگام در سال 2023 برنده جایزه معتبر کوپا و گلدن بوی شد و به عنوان یکی از نامزدهای جدی توپ طلای آینده در نظر گرفته می‌شود.

1983349

دیدگاه‌ها