کد خبر : 1997571 | 07 بهمن 1402 ساعت 08:00 | 14.8K بازدید | 10 دیدگاه

فلسطین و احتمال رقم خوردن روز سخت برای قطر

تیم ملی‌ فلسطین برای نخستین بار توانست جواز حضور در یک هشتم نهایی را به دست آورد.

فلسطین و احتمال رقم خوردن روز سخت برای قطر

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فلسطین با عملکرد خوب در دور گروهی موفق شد به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند. آنها در این مرحله باید به مصاف قطر مدافع عنوان قهرمانی و میزبان بازی‌ها بروند و برای ماندن در جام کار سختی داشته باشند.

نکته جالب اینکه تیم ملی فلسطین در مجموع شش دیدار اخیر خود در جام ملت‌های آسیا، تنها دو بار شکست خورده که آن هم برابر‌تیم‌های استرالیا و ایران بوده است. آنها در جام ملت‌های قبلی برابر استرالیا با نتیجه سه برصفر شکست خوردند اما موفق شدند اردن و سوریه را با تساوی بدون گل متوقف کنند.

شاگردان مکرم دبوب در این دوره نیز ابتدا برابر ایران با نتیجه چهار بر یک شکست خوردند اما اماراتی‌ها را با تساوی یک بر یک متوقف و سپس‌ هنگ کنگ را با نتیجه پر گل سر به صفر‌ شکست دادند تا به عنوان یکی‌از تیم‌های برتر سوم راهی دور بعد شوند.

1982437

با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که این تیم سخت کوش فقط مقابل تیم‌های قدرتمند آسیا شکست خورده و حالا کار سختی مقابل قطر دارد چرا که آنها علی رغم تعویض مربی در آستانه رقابت‌ها، مقتدرانه و با سه برد راهی این مرحله شده‌اند و همچنین مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌ها هستند.

دیدگاه‌ها