کد خبر : 1997583 | 07 بهمن 1402 ساعت 08:13 | 11.8K بازدید | 5 دیدگاه

سالم الدوسری نیازمند یک انقلاب واقعی؛

عملکرد ناامید کننده کاپیتان اول عربستان در جام ملت‌ها

هواداران عربستانی با ضعف سالم الدوسری کنار نمی‌آیند و همچنان انتظار زیادی از ستاره و کاپیتان تیم ملی عربستان دارند.

عملکرد ناامید کننده کاپیتان اول عربستان در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سالم الدوسری با سبزپوشان عربستان در جام ملت‌های آسیا شرکت دارد اما بازی‌های کاپیتان عربستان چنگی به دل نزده است. عربستان اگرچه با هفت امتیاز صدرنشین شد اما سالم الدوسری هنوز چهره واقعی و شناخته شده خود را نشان نداده و در حد مطلوب درخشان نبوده است.

اگرچه اعداد و ارقام گاهی فریبنده به نظر می‌رسند، اما در مورد الدوسری هرگز دروغ نمی‌گویند و او با حضور در 3 مسابقه و بدون گلزنی یا گل‌سازی و بدون عملکردی خوب، مرحله گروهی را تمام کرده است.

روبرتو مانچینی ایتالیایی سرمربی این تیم در نیمه دوم بازی عمان تصمیم به تعویض کاپیتان الدوسری گرفت تا الاخضر در دقایق پایانی با نتیجه 2-1 به پیروزی دست یابد. این تعویض در بازی قرقیزستان هم رخ داده بود. الدوسری همچنین با وجود اینکه 90 دقیقه مقابل تایلند به میدان رفت اما گلی به ثمر نرساند و پاس گلی هم نداد و سومین بازی عربستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1983413

سالم الدوسری در جام ملت‌های آسیا 2023 به یک انقلاب واقعی از نظر عملکردی نیاز دارد، به‌خصوص که آمار او در جام ملت‌های آسیا 2019 هم خوب نبود؛ جایی که سبزپوشان عربستانی پس از شکست مقابل ژاپن از مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند.

الدوسری در مرحله گروهی و مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 3 بازی انجام داد که در آن‌ها فقط در مرحله گروهی یک گل به ثمر رساند. او همچنین در سال 2015 در 3 بازی که در آن شرکت کرد، هیچ گل یا پاس گلی نداد.

بنابراین سالم الدوسری باتوجه به حضور نه چندان خوب خود در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی قاره آسیا، نیاز به حضور بهتر در دوره کنونی دارد، به خصوص که او بعد از پایان کار سلمان الفرج کاپیتان اول عربستان شده است.

دیدگاه‌ها