کد خبر : 1997603 | 07 بهمن 1402 ساعت 09:22 | 96.9K بازدید | 69 دیدگاه

واکنش پپ به جدایی کلوپ: حالا راحت می‌خوابم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید جدایی یورگن کلوپ از لیورپول برایش باورنکردنی است.

واکنش پپ به جدایی کلوپ: حالا راحت می‌خوابم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور چهارم از جام حذفی انگلیس روبروی تاتنهام به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

تک گل این بازی را ناتان آکه در دقیقه 88 به ثمر رساند تا پیروزی ارزشمند در این دیدار که کار را برای سیتی دشوار کرده بود برای آنها به ارمغان بیاورد و تیمش را به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها کند. 

گواردیولا پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من فکر می‌کنم ما شایسته این پیروزی بودیم اما فوتبال درباره گل زدن و گل نخوردن است و آمارها نشان می‌دهد که ما امروز واقعا خوب بازی کردیم. اگر آمار دیدارهای قبلی ما در اینجا را ببینید، متوجه خواهید شد که نتوانستیم گل بزنیم و ببریم. 

ما از این که امروز دوباره توانستیم در خانه تاتنهام به پیروزی برسیم خیلی خوشحال هستیم. یک گل زدیم و صعود کردیم. به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم و با سبک بازی که امشب ارائه کردیم نشان دادیم که قطعا توانایی دفاع از این عنوان را داریم. 

سطح بازی بازیکنان تیم من باورنکردنی است. آنها واقعا فوق‌العاده و بسیار بسیار خوب هستند. این بازیکنان بار دیگر ثابت کردند که چرا توانسته‌اند کاری که پیش از این انجام داده بودند را انجام دهند و قهرمانی‌های متعددی به دست بیاورند.»

1976025

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط کوین دی بروینه اضافه کرد: «او آماده است. آماده بازی است. دیر یا زود باید در ترکیب اصلی به میدان برود اما مسئله فقط این نیست. ما به دلایل بسیاری می‌خواهیم از او مراقبت کنیم. مهم است که او پس از مشکل همسترینگ احساس خوبی داشته باشد و از این که توانست مثل همیشه تاثیرگذار باشد بسیار خوشحالیم.»

سرمربی سیتی در واکنش به خبر جدایی یورگن کلوپ از لیورپول هم گفت: «حالا راحت‌تر می‌خوابم. روزهای پیش از بازی برابر لیورپول مثل کابوس بودند. البته که جای کلوپ خالی خواهد شد. من هم مثل همه از این خبر شوکه شدم. احساس می‌کنم بخشی از منچسترسیتی از دست خواهد رفت. 

ما نمی‌توانیم دوران خودمان در اینجا را بدون او یا لیورپول تعریف کنیم. این کار غیرممکن است. آنها بزرگترین رقیب ما بودند و شخصا هم او بزرگترین رقیبی بود که من از زمان حضور در بایرن داشتم. فکر می‌کنم جای کاریزما و شخصیت و سبک بازی‌اش در لیگ برتر خالی خواهد شد. تماشای تیم او همیشه لذت بخش بود و بهترین آرزوها را برایش دارم.

لیورپول همیشه سرسخت است و از این به بعد سرسخت‌تر خواهد شد اما شاید این ایده‌ای باشد که کلوپ تاییدش نکند، او بازخواهد گشت. من این را می‌دانم. شاید 10 سال بعد، شاید نیاز به کسب انرژی دوباره داشته باشد اما او باز خواهد گشت. امیدوارم که فصل بعد این فرصت را داشته باشیم که با هم شام بخوریم.»

دیدگاه‌ها