کد خبر : 1997608 | 07 بهمن 1402 ساعت 09:57 | 17.4K بازدید | 17 دیدگاه

پوستکوگلو: سیتی شش ماهه به این سطح نرسید!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید منچسترسیتی حداقل هشت تا 9 سال از این تیم جلوتر است و باید برای رسیدن به این سطح تلاش کرد.

پوستکوگلو: سیتی شش ماهه به این سطح نرسید!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور چهارم جام حذفی انگلیس روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. 

آنها تا دقایق پایانی موفق شدند دروازه خودشان را بسته نگه دارند اما تلاش این تیم در دقیقه 88 بی‌نتیجه شد و ناتان آکه توانست دروازه تاتنهام را باز کند و تیمش را که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست راهی مرحله بعدی جام حذفی کند. 

پوستکوگلو پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «فکر می‌کنم دریافت گل دیرهنگام بسیار ناامید کننده است. این اتفاق خیلی دیر رخ داد و فرصتی برای جبران نبود. ما سخت جنگیدیم تا در بازی بمانیم اما صادقانه این تمام توان ما بود که امشب برای صعود به مرحله بعدی کافی نبود. 

1978740

منچسترسیتی تیم بسیار خوبی است. آنها الگو هستند. ما هنوز به این سطح نرسیدیم اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد. در نیمه اول در بخش زیادی از بازی منفعل بودیم و به آنها اجازه دادیم که ریتم بازی را در دست بگیرند. این چیزی نیست که برابر آنها بخواهید. فکر می‌کنم نیمه دوم را با قدرت بیشتری شروع کردیم اما تلاشی که داشتیم برای این بازی کافی نبود. 

منصفانه است اگر بگوییم که آنها هشت یا 9 سال از ما جلوتر هستند. امیدوارم مردم دیدگاه درستی از تیمی که سعی داریم درست کنیم داشته باشند. این اتفاق در شش ماه رخ نخواهد داد. فکر نکنم سیتی هم در شش ماه به اینجا رسیده باشد. این به معنای کنار کشیدن از چالش‌ها نیست. توجیه هم نیست، بلکه واقعیتی است که باید پذیرفت. باید رو به جلو پیش رفت و از الگوها یاد گرفت.»

او همچنین درباره این که آیا خطایی روی صحنه گل انجام گرفته بود اضافه کرد: «داور دید خوبی نسبت به این صحنه داشت و کمک داور ویدیویی هم آن را بررسی کرد و به این نتیجه رسیدند که خطا نبوده است و ما هم باید این موضوع را بپذیریم.»

دیدگاه‌ها