کد خبر : 1997611 | 07 بهمن 1402 ساعت 10:24 | 9.7K بازدید | 4 دیدگاه

خط و نشان استون ویلا: دنبال قهرمانی هستیم

اونای امری، سرمربی استون ویلا، می‌گوید تیمش در حد و اندازه مدعیان قهرمانی در جام حذفی انگلیس است.

خط و نشان استون ویلا: دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور چهارم از جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 

این تیم که در این فصل به یکی از پدیده‎‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است در این بازی نتوانست نمایش همیشگی را ارائه کند و این شاگردان مائوریسیو پوچتینو بودند که بارها فرصت گلزنی را پیدا کردند اما نتوانستند به خوبی از آن استفاده کنند. 

اونای امری پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما وقفه طولانی داشتیم و من می‌دانستم که چطور باید با نهایت قدرت و توان برای رقابت مانند گذشته به زمین برگردیم اما در نیمه اول با مشکلات بسیاری در طول بازی روبرو شدیم. 

1978637

مهم بود که در رختکن قدرتمند باشیم و به خودمان یادآوری کنیم که چطور پیش از این هم توانسته بودیم در این ورزشگاه به پیروزی برسیم اما امشب برای تیمی به میدان رفتیم که یکی از مدعیان اصلی برای کسب عنوان قهرمانی در این جام است. نیمه دوم بهتر شدیم و بازی را با قدرت و در آستانه به ثمر رساندن گل به پایان بردیم. تلاش ما کسب پیروزی بود. 

باید این تساوی را بپذیریم و حال در خانه با انگیزه بیشتر از حضور هواداران بازی خواهیم کرد. ما در ویلا پارک از بازی برابر چلسی لذت خواهیم برد چون امشب نشان دادیم که توانایی رقابت را داریم و ما هم می‌توانیم مدعی قهرمانی در این جام باشیم. امیلیانو مارتینز امشب چند مهار خوب داشت و ما را نجات داد.

در نیم فصل دوم تمام تلاشی که داریم بر این است که بیشتر گل بزنیم و کمتر گل دریافت کنیم و من از این بابت هیجان بسیار زیادی دارم. از این که می‌دانیم کاری ما بسیار دشوار هم هست هیجان‌زده و خوشحال هستم اما این پیامی برای بازیکنان و هواداران است.»

دیدگاه‌ها